نعمتی: جایگاه چهارم تا هشتم جدول را هدف گرفته‌ایم/کادر فنی تیم فوتسال فردوسی بی‌تغییر می‌ماند

مدیر عامل و سرمربی تیم فوتسال فردوسی گفت: مسئولان تیم جایگاه چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال را هدف گرفته‌اند.

نعمتی: جایگاه چهارم تا هشتم جدول را هدف گرفته‌ایم/کادر فنی تیم فوتسال فردوسی بی‌تغییر می‌ماندمصطفی نعمتی مدیر عامل و سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فردوسی مشهد با پیگیری مسئولان فوتبال استان و همچنین علاقه مجموعه به تیمداری در لیگ برتر فوتبال به فعالیت خود ادامه می‌دهد در همین راستا فعالیتهای خود را به منظور حضوری شایسته در لیگ را آغاز کرده ایم  در اولین قدم با بازیکنان سال گذشته که وجودشان به سود تیم و پاسخگوی نیازهای فنی بود تمدید قرارداد کردیم و در حال حاضر نیز این کار ادامه دارد اما از جذب بازیکن غافل نشده‌ایم و احتمال اینکه نام بازیکنان خوب لیگ در لیستمان به چشم بخورد وجود دارد.

وی افزود: تا به حال تخصیص بودجه باشگاه انجام شده اما با توجه به اینکه تغییرات بزرگی در تیم و کادر فنی ایجاد نمی‌شود این مسئله ضروری نیست وهمه مجموعه می‌دانند که سیاست باشگاه بر چه اساس است. تا کنون در مورد تغییر در کادر فنی صحبتی به میان نیامده است اما هدف مسئولان قرار گرفتن در رده‌های چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فردوسی ، فوتسال ، کادر ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار