با وجود اینکه بحث جدایی تیم مسکوت آذرخش مبنی بر شایعات داخلی باشگاه به گوش می خورد، احمدی صحبت جدیدی کرد.

آذرخش فروشی نيستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته از اعضای باشگاه آذرخش خبری مبنی بر جدایی و فروش امتیاز به ما رسید اما به دلیل این بازی تکراری از سوی مسوولان باشگاه خبر جدی تلقی نشد.

حال با انتشار این خبر مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون فروش امتیاز تیم فوتسال آذرخش را یک شایعه دانست و گفت: امتیاز آذرخش فروشی نیست، زیرا این امتیاز مال مردم هرمزگان است و با تمام مشکلات مالی سعی بنده به عنوان مدیرعامل تیم این است که امتیاز را حفظ کنیم.

حسین احمدی سرخونی اظهار داشت: برای به دست آوردن سهمیه لیگ برتر من و خیلی از دوستان خون دل خورده ایم، پس به این راحتی این امتیاز را ازدست نخواهیم داد.

وی بیان کرد: متاسفانه در چند روز اخیر خبرهای درمورد فروش امتیاز تیم آذرخش به یکی از استان های کرمان و فارس در سایت ها و فضاهای مجازی منتشر شده بود که بنده این خبر را یک شایعه  می دانم و آن را رد می کنم.

احمدی گفت: اگر می خواستم ساده ترین راه که فروش امتیازاست را انتخاب کنم این کار را در نیم فصل گذشته که مشکلات مالی داشتم و هنوز هم درگیر این مشکلات هستیم انجام می دادم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون گفـت: برای این که بتوانیم ادامه حیات بدهیم، نیاز به حمایت همه جانبه مسوولین داریم و امیدوارم این حمایت هرچه زودتر رخ دهد تا بنده از خجالت بازیکنان و کادر فنی دربیایم و به فکر حضوری قوی در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشیم.
 
وي در پايان گفت: فروش امتياز آخرين راه است و اميدوارم كه اين اتفاق اصلا رخ ندهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار