بخشی از تعهدات آذرخش پرداخت شد/بازگشت روزپيكر و آغاز تمرينات از امروز

مديران باشگاه آذرخش بندرعباس با پرداخت بخشی از قرارداد بازيكنان و كادر فنی، مشكلات مالی را تا حدی مرتفع نمودند تا تمرينات اين تيم از امروز آغاز شود.

بخشی از تعهدات اذرخش پرداخت شد/ بازگشت روزپيكر و اغاز تمرينات از امروزبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگارن جوان، پس از عقب افتادن قول و قرارهای مالی بازيكنان و كادرفنی باشگاه اذرخش و وجود مشكلات مالی فراوان تمرينات اين تيم از اغاز هفته تعطيل شده و تنها دو جلسه با حضور هفت بازيكن و يك مربی بدنساز برگزار شد. شرايط نابسامان اذرخشی ها تا امروز ادامه داشت و هواداران متعصب اين تيم نگران وضعيت تيمشان پيش از ديدار خانگی مقابل شهرداری ساوه بودند.
 
اما دقايقی پيش در جلسه مديران و كادر فنی باشگاه، بخشی از بدهی باشگاه پرداخت شد و قرار شد ما بقی تا قبل از اغاز بازی دوم پرداخت شود.

بدين ترتيب با پايان مشكلات فعلی باشگاه و عدم پذيرش عباس روزپيكر مربی باشگاه، تمرينات اين تيم از امروز با حضور تمامی بازيكنان و كادر فنی قبلی از سر گرفته می شود.

گفتنی است اذرخش بندرعباس در هفته اول بدليل آماده نبودن تيم طرح و توسعه قزوين بازی نكرد و روز جمعه در هفته دوم ميزبان شهرداری ساوه است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار