شاگردان لک ترمز تاسیسات را کشیدند

تیم های میثاق تهران و تاسیسات دریایی تهران آخرین پیکار هفته چهارم لیگ برتر فوتسال را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با تساوی تیم های تاسیسات دریایی تهران و میثاق تهران به پایان رسید تا این تیم که به تازکی به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته مقتدرانه با ۱۰ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول قرار گیرد.


تاسیسات دریایی تهران ۴ – میثاق تهران ۴

گلزنان: سعید احمد عباسی۲ و علی اصغر حسن زاده و محمد زارعی ( تاسیسات)، الیاس براتی ۲ و مهدی رضاییان و مجید حاجی بنده(میثاق)

در این دیدار که به میزبانی تیم تاسیسات در سالن فدراسیون هندبال تهران برگزار می شد، دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند تا جایی که شاگردان رضا لک در تیم میثاق توانستند به گل اول بازی برسند و از حریف خود پیش بیافتند. اما این گل برای میثاقی ها گران تمام شد و با سه گل پیاپی توسط بازیکنان تاسیسات پاسخ داده شد تا نیمه اول با همین نتیجه ۳-۱ به پایان برسد. تیم میثاق هفته گذشته هم مقابل کاشی نیلو نبردی برابر داشت و تا زمان زدن گل اول از دروازه خود صیانت کرده بود اما به محض زدن گل اول چند گل از حریف خورد تا در نهایت با شکست از اصفهان بازگردد.

میثاقی ها با آغاز نیمه دوم بدون ترس از نام حریف و ستارگان پرتعدادش با اندیشه جبران پای به زمین گذاشتند و توانستند با دو گل کار را به تساوی بکشند اما باز هم سعید عباسی برای تاسیسات گل زد تا شاگردان شمسایی را از میثاق پیش بیاندازد. میثاقی ها که تسلیم ناپذیر به نظر می رسیدند توسط مجید حاجی بنده برای چهارمین بار دروازه بهترین خط دفاع لیگ گذشته را باز کردند و بازی را به تساوی ۴-۴ کشاندند در ادامه هم تلاش دو تیم ثمری نداشت و هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته چهارم :

حفاری اهواز ۳ – مس سونگون ۳

گیتی پسند اصفهان ۲ – شهروند ساری ۲

دبیری تبریز ۱ – منصوری قرچک ۱

آذرخش بندرعباس ۱ – کاشی نیلو اصفهان ۱

فرش آرای مشهد ۱ – یاسین پیشرو قم ۵

مقاومت البرز صفر – فردوسی مشهد2


انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار