هفته دوم لیگ برتر فوتسال؛

نخستین دیدار نیمه تمام لیگ هفدهم در قرچک / صدرنشینی دبیری و پیروزی مدعیان

هفته دوم لیگ برتر فوتسال با تکرار پیروزی تیمهای میثاق و حفاری و دبیری نیمه تمام ماندن دیدار منصوری و تاسیسات پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای هفته دوم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد.
 
منصوری قرچک یک – تاسیسات دریایی تهران ۳ ( نیمه تمام)
 
دیدار حساس تیمهای منصوری قرچک و تاسیسات دریایی تهران در هفته دوم نخستین بازی نیمه تمام لیگ هفدهم بود.
تیم تاسیسات دریایی که فصل گذشته در هفته پایانی در قرچک جشن قهرمانی گرفت در این هفته مقابل تیم بی مربی منصوری قرار گرفت و در حالی که در نیمه اول با نتیجه سه بر یک از میزبان خود پیش بود بازی نیمه تمام ماند تا تکلیف نتیجه بازی به تشخیص سازمان لیگ کشیده شود.
تیم منصوری قرچک در نیمه دوم و به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی از حضور در ادامه بازی سر باز زدند تا بازی نیمه تمام بماند.
 
میثاق تهران ۲ – اتلیه طهران قم یک

گلزنان: مجید حاجی بنده و عارف بلوکی (میثاق ) ، محمد کرمانی ( اتلیه طهران)
 
تیم فوتسال میثاق تهران که با شگفتی اش در هفته گذشته و برتری مقابل منصوری در قرچک خبرساز شده بود در هفته دوم موفق شد تیم همیشه مدعی و خوب اتلیه طهران را با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست دهد و با شش امتیاز از دو بازی نشان دهد با وجود مشکلات و کمبودهایی که دارد دارای بار فنی متناسبی است و تا انتهای فصل نیز رقیب آسانی برای هیچ یک از تیم ها نخواهد بود.
شاگردان لک در نیمه نخست این بازی با یک گل از خریف پیش افتادند و تلاش تیم میهمان به گل مساوی انجامید اما در نهایت عارف بلوکی با زدن گل دوم و برتری ، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را در خانه حفظ کرد.
 
گیتی پسند اصفهان ۴ – کاشی نیلو اصفهان یک

گلزنان:سعید تقی زاده، مجتبی مریدی زاده(دو گل) و سعیدتقی زاده(گل به خودی)  سپهر محمدی (گیتی پسند)
 
دربی اصفهان در هفته دوم بازی خوراکچی و یارانش بود. تیم گیتی پسند اصفهان که در هفته گذشته در خانه نتیجه عجیبی مقابل مقاومت البرز کسب کرده بود در دومین دیدار خانگی متوالی اش مقابل تیم تمام اصفهانی کاشی نیلو قرار گرفت و باوجود نتیجه مساوی در نیمه اول توانست به برتری قابل توجه چهار بر یک در نیمه دوم دست یابد.
تلاش دو تیم در پایان نیمه اول گلی در بر نداشت. اما با شروع نیمه دوم خوراکچی نیمه مربیان را از دستیار سابقش برد تا کمی از بحران فاصله بگیرد.
 
دبیری تبریز ۷ – فردوسی مشهد ۲

گلزنان:ابراهیم حاجتی، فرهاد فخیم(دو گل) ، ابراهیم حاجتی(گل به خودی) ،رشید قلی پور(دو گل) ،وحید شفیعی و جواداصغری مقدم(دبیری) ؛میثم خیام و علی فاخر(فردوسی)
 
پر گل ترین دیدار هفته دوم را دبیری تبریز به سود خود پایان داد. در دیدار تیم های دبیری تبریز و فردوسی مشهد تبریزی با زدن گلهای فراوان همچون هفته گذشته برد پرگل و شیرینی به دست آوردند و با شش امتیاز و تفاضل گل بسیار خوب خود را در صدر جدول رده بندی قرار دادند.
شاگردان اصغری مقدم با برتری قاطع ۷-۲ بدون چون و چرا به صدر جدول بروند. دبیری ها برای کسب این پیروزی تلفات دادند. جواد اصغری مقدم مربی و کاپیتان دببری در این بازی آخرین گل تیمش را زد اما با دریافت کارت قرمز کام طرفداران این تیم را تلخ کرد.
فردوسی مشهد نیز با دومین شکست متوالی شرایط نامتاسبی از نظر روانی و جایگاهشردر حدول بدست اورد.
 
مقاومت البرز ۳ – اذرخش بندر عباس ۳

 
گلزنان: حمید کاهبنده، نادر حنیفیابوالفضل حسینی(مقاومت البرز) ؛ بهزاد میری زاده(دو گل) و سینا احمدیان پور(آذرخش)
 
دیدار تیمهای حوان و ناشناخته لیگ با تساوی به پایان رسید. تیم فوتسال مقاومت البرز که هفته گذشته در اصفهان طوفان به پا کرده بود و با سه گل گیتی پسند را شکست داده بود با روحیه مضاعف در خانه به مصاف آذرخش بندرعباس تیم تازه وارد لیگ رفت که هفته گذشته با باخت خانگی مقابل حفاری اعتماد به نفس خود را از دست داده بود.
اما این رقابت جذاب و نزدیک دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات ختم شد. در این دیدار مقاومتی ها که با تجربه تر بودند دو بار از حریف خود پیش افتادند و فرصت برتری داشتند اما بندرعباسی ها تا اخرین لحظه دست از تلاش برنداشتند و مانند یک تیم کاملا حرفه ای توانستند دو بار به بازی بازگردند و با گل دقیقه پایانی خود اولین امتیاز لیگ برتری خود را دشت کنند.
 
فرش ارای مشهد ۲ – مس سونگون ورزقان ۵

 
گلزنان:شهرام شریف زاده ، سروش احمد نیا (فرش آرا) ؛ مهرداد جابری، محمد حسین درخشانی، داود تاج بخش، بابک نصیری و دیه گو داسیلوا (مس سونگون)
 
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با غلبه بر فرش آرای مشهد به جمع مدعیان لیگ بازگشت. تیم فوتسال فرش آرا در این دیدار دو بار از حریف خود پیش افتاد اما هر بار شاگردان افضل به خوبی واکنش نشان داده و گل تساوی را به ثمر می رساندند تا آنکه ورق برگشت و مسی ها زودتر به گل سوم رسیدند اما آنها بر خلاف حریف با تجربه عمل کرده و ضمن حفظ برتری توانستند به گلهای بعدی دست یافته تا سه امتیاز به شیرینی نبات از مشهد سوغات ببرند.
 
حفاری اهواز ۳ – شهروند ساری صفر

گلزنان: احمد ملا علی(دو گل) و حسین فهیمی مقدم (ملی حفاری)
 
تیم فوتسال حفاری اهواز با برتری قاطع خود مقابل شهروند ساری شش امتیازی شد و همچون سالهای قبل با حفظ تعادل خود در نتیحه گیری به سوی بالا نشینی گام برداشت.
شاگردان حسن زاده در این دیدار از همان ابتدا بر بازی مسلط شدند و در پایان توانستند با نتیحه سه بر صفر حریف شمالی خود را بدرقه کنند. ابطحی و یارانش که هفته گذشته در قلعه عقابها مقابل دببری شش تایی شده بودند در این هفته نیز  دست خالی به خانه برمیگردند تا خود را برای کسب امتیاز در اخرین بازی پیش از تعطیلات اماده کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار