مرتضایی: به قضاوت غلط عمدی یا سهوی داور اعتراض داریم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: قضاوت داوری در زمین تا حدی مشکوک بود که فیلم بازی را امروز به فدراسیون فوتبال فرستادیم.

مرتضایی: به قضاوت غلط عمدی یا سهوس داور اعتراض داریممجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رقابت با پایین پیشرو لحظات خاصی داشت و شاید نتیجه بازی را به دلیل قضاوت داوری از دست دادیم، احساس می کنم در این رقابت محکوم بودیم تا تسویه حساب داوران با پایین پیشرو برای جبران اشتباهشان در قضاوت این تیم با تأسیسات دریایی، انجام گیرد و بازنده باشیم، شنیده بودم در رقابت دو تیم قم و تهران صحنه های زیادی در اثر اشتباهات داوری به ضرر تیم تمام شد. به صورت قاطع هیچ عقیده ای ندارم اما عملکرد داوران در رقابت روز گذشته شائبه هایی را بوجود می آورد؛ درصورتیکه اشتباهات 50-50 به نفع و ضرر هر دو تیم بود صرفی نداشتم اما قضاوت یک طرفه و در کل به ضرر ما بود تا امتیاز را از دست دهیم.

وی افزود: 2 پنالتی برای ما گرفته نشد درحالیکه افراد آشنا به داوری، پنالتی را حتمی دانسته جالب این جاست که همین اشتباه گل دوم رقب را در پی داشت تا شیرازه تیم از هم پاشیده شود زیرا در حال حاضر مانند گذشته تیم با تجربه ای نیستم و یک واکنش می تواند بازیکنان را از حالت روانی ایده آل خارج کنند و به از دست رفتن بازی بینجامد. حتی در یک صحنه داور توپی را که وارد دروازه شد را ضربه به تیرک اعلام کرد تأثیر آخر را به تیم بزند. در همین راستا امروز فیلم بازی با یاسین پیشرو را آماده کردیم تا در اختیار مسئولان مربوط در فدراسیون فوتبال قرار گیرد تا دیگران تشخیص دهند، ما اشتباه می کنیم یا ضعف عملکرد داوران نتیجه بازی را بازگرداند.

مرتضایی در ادامه بیان داشت:  درصورتیکه با ترکیب سال گذشته بودیم قضاوت داور تأثیر کمتری در شرایط روانی تیم داشت اما حالا که در فصل یادگیری، جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده ایم و عنوان جوانترین تیم تاریخ فوتسال خراسان را کسب کردیم طبیعی است که به واسطه همین جوان شدن، تیم متضرر شود زیرا هنوز بازیکنان به حدی از حرفه ای شدن نرسیدند که قادر به کنترل خود و گرفتن نبض بازی در دست باشند البته به حدی از جوانگرایی خوشحالم و به جوانان تیم امیدوار که روزهای خوبی را متصور هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، قضاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار