سفر دبیر کمیته فوتسال به قطر / مسابقات لیگ امید بر باد

در حالی که مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتسال لغو شده است دبیر سازمان لیگ فوتسال همراه تیم یاسین پیشرو قم به قطر سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر امید فوتسال ایران پس از برگزاری دو دوره مسابقات مقدماتی قرار بود از امروز ( دوشنبه ) با حضور چهار تیم برتر این رده سنی شامل شهرداری رشت ، کشاورز قزوین ، فرش ارای مشهد و ملی حفاری اهواز به میزبانی رشت آغاز شود تا قهرمان این رده سنی مهم مشخص گردد.
اما در حالی که تیم حفاری یک روز زودتر با دو پرواز به رشت سفر کرده بود و تیم قزوین در حرکت به سمت رشت بود خبر رسید به دلیل درخواست تیم فرش ارا و موافقت کمیته فوتسال این مسابقات به زمان دیگری موکول خواهد شد.
این اتفاقات در حالی رخ داده که نعمت کریمی ناظر گیلانی دیدار مقاومت کرج و میثاق تهران روز جمعه چند و چون برگزاری مسابقات را از جابری جویا شده و ارش جابری اعلام کرده که مسابقات برگزار خواهد شد.
حال با سفر حابری به قطر افتخاری این مسابقات را به تعویق انداخته است .
سوال اینجاست که چرا باید بار و فشار تمامی تصمیمات بر عهده حابری باشد که به علت مرخصی چند روزه وی چنین مشکلات عجیبی رخ بدهد.
از سوی دیگر ای کاش مسولانی که با این درخواست در دقیقه نود موافقت کرده اند چرا ضرر مالی و روانی و امادگی جسمانی تیم ها را در نظر نگرفته اند.
ضمن اینکه با توجه به درخواست قبلی فرش آرایی ها از مدتها پیش، چرا این نامه. اینقدر دیر پاسخ مثبت دریافت کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها: فوتسال ، دبیر ، قطر ، لیگ ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار