بررسی اقدامات پزشکی حج در برنامه «امشب»

برنامه «امشب» با موضوع هفته حج به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ دکتر مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج مهمان این بخش است تا درباره تدارک مرکز پزشکی برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران و حاجیان گفتگو کند.

این برنامه همچنین با اختصاص بخش‌های جذابی در خصوص دهه كرامت به پيشواز تولد امام رضا(ع) می‌رود. ارسطو اسماعیلیان خادم امام رضا از شیراز، جواد عزتی خادم حرم حضرت معصومه از قم و امیر عارف خادم حرم امام رئوف از مشهد سه مهمان عزیزی هستند که توفیق خادمی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نصیبشان شده است و به برنامه امشب می‌آیند.

سيد محمدجواد هاشمي‌نژاد دبیر دومین کنگره بین‌المللی۱۷۰۰۰ شهید ترور هم از دیگر مهمانان جنگ شبانه «امشب» با اجرای علی ضیا است. دكتر كريمي هم کارشناس برنامه امشب خواهد بود.

«امشب» به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
NEDA
۲۲:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام من مي خوام توي خبرنامتون عضو بشم ولي نميشه همه بار اخطار ميده و مينويسه عضويت شما با مشكل رو به رو شده دو باره تلاش كنيد.لطفا پيگيري كنيد