کتاب «قبل از غروب نگاهم بیا» به قلم آذر عاصمی در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

فرحناز یوسفی، مدیر مسئول انتشارات «پرستوی سفید» به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم‌اکنون در حال انتشار کتاب « قبل از غروب نگاهم» به قلم « آذر عاصمی» هستم. 

وی افزود: از کتاب‌های دیگری که هم‌اکنون در فرآیند چاپ و نشر انتشارات « پرستوی سفید» قرار گرفتنه‌اند می‌توان به آثاری با عناوین «مبانی راهبردی اقتصاد مقاومتی کشور» و «جهانی سازی اقتصاد کشور در آینه مناطق آزاد» به قلم توحید شوطچی اشاره کرد. 

مدیر مسئول انتشارات «پرستوی سفید» ادامه داد: از کتاب‌های دیگر قرار گرفته بر روی میز کاری ما می‌توان به کتاب‌های رده بندی ادوار پیش از تاریخ ایران و «منطقه بندی پیش از تاریخ ایران» اشاره کرد. 

یوسفی اظهار داشت: این کتاب‌ها به اهتمام زهرا صالحی، عباس دولت‌یاری و اعضای گروه معماری واحد دره شهر دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده‌اند.

گفتنی است؛ که انتشارات«پرستوی سفید» در گذشته نه چندان دور کتاب‌هایی با عناوین «بانوی باران و مهتاب» و « یک عمر عاشقی» به قلم فریده راد را به بازار کتاب ارائه کرده است. 

لازم به ذکر است؛ که کتاب «بانوی باران و مهتاب» در برگیرنده پرسیکه‌های راد بوده و در خرداد ماه سال جاری روانه بازار کتاب شده است.

خاطرنشان می شود؛ که انتشارات «پرستوی سفید» هم‌اکنون به دلیل انتشار کتاب‌های مطلوب در عرصه شعر و پژوهش به عنوان یک ناشر فعال به حساب می‌آید. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار