مقام صهیونیست: اوباما دچار دوگانگی شخصیت است

مقام ارشد صهیونیست بار دیگر "باراک اوباما" را مورد انتقادات شدیدی قرار داد و او را دارای شخصیتی دوگانه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی آی 24؛ "مایکل اورن،" سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا و یکی از نمایندگان حزب کولانو، رئیس جمهور آمریکا را به داشتن شخصیتی دوگانه متهم کرد که از سویی به دلیل شجره نامه‌ خانوادگی‌اش با مسلمانان رابطه‌ای خوب دارد و از طرف دیگر سعی می‌کند همانند دیگر مقامات ارشد سیاسی موضعی سخت‌گیرانه در برابر مسلمانان اتخاذ کند.

"اورن" در جدیدترین ادعایش گفت: نگرش "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، در قبال اسلام را می‌توان به وضوح از روابط شخصی او با مسلمانان فهمید. او دارای دو شخصیت متفاوت شامل یک شخصیت مسلمان در زندگی خصوصی و شخصیت دیگری هم‌راستا با انتظارات آمریکایی است.

این مقام صهیونیست در ادامه افزود: جامعه بین الملل باید نحوه تعامل "اوباما" را در تحولات خاورمیانه مورد بررسی قرار دهد. او تلاش می‌کند با اتخاذ سیاستهایی نرم، علاوه بر حمایت از مسلمانان به دیپلماسی خارجی خود نیز اعتبار ببخشد. 

"اورن"  پیش از این نیز واشینگتن را به بی‌تفاوتی نسبت به تل‌آویو متهم کرد و در مقاله وال استریت ژورنال نوشت: آمریکا دیگر مانند گذشته از اسرائیل حمایت نمی‌کند. وی در مقاله دیگری که روزنامه لس‌آنجلس تایمز آن را منتشر کرد، رفتار "اوباما" در پرونده هسته‌ای ایران را به شدت مورد انتقاد قرار داده بود.

"بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در توضیح سخنان تند و انتقادی "اورن" به سفیر آمریکا در تل‌آویو گفت: سخنان وی یک اظهار نظر شخصی است و از سوی دولت تائید نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار