خبرها از کشته شدن شماری در تیراندازی در کلیسایی در ایالت کارولینای جنوبی حکایت دارد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز؛ یک شبکه تلویزیونی محلی آمریکا گزارش داد روز گذشته در کلیسایی در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی یک تیراندازی رخ داد و خبرها از کشته شدن شماری بر اثر این واقعه حکایت دارد.

پلیس چارلستون در پیامی در حساب توییتر تیراندازی در کلیسا را تأیید کرده است. پلیس همچنین اعلام کرده است هنوز آمار قربانیان مشخص نیست. شبکه خبری سی ان ان نیز گزارش داد متهم فراری است و پلیس به دنبال یک فرد سفید پوست 20 تا 30 ساله است.

شبکه تلویزیونی بی بی سی نیز در خبری فوری از کشته شدن نه نفر در تیراندازی این کلیسا خبر داد. یکی از روزنامه های محلی این منطقه اعلام کرده است مسئولان پلیس شهر چارلستون به این نشریه گفته اند تعداد کشته های این تیراندازی هشت نفر بوده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی از جانب مسئولان پلیس چارلستون اعلام نشده است. عامل تیراندازی همچنان فراری است. پس از وقوع این تیراندازی، فضای محل حادثه بسیار امنیتی شده است و شمار زیادی از نیروهای پلیس در این مکان مستقر شده اند. هنوز انگیزه عامل تیراندازی از این اقدام مشخص نشده است.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد پلیس آمریکا اعلام کرده است یک فرد مسلح سفید پوست شب گذشته داخل کلیسای آمریکایی های آفریقایی تبار در شهر چارلستون ایالت کارولینای جنوبی تیراندازی کرده است. پلیس در توییتر اعلام کرده به دنبال یک جوان سفید پوست 21 ساله است. طبق اعلام پلیس تیراندازی در ساعت 9 به وقت محلی (1:00 نیمه شب به وقت گرینویچ) بوقوع پیوسته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار