زمانی: واگذاری سرخابی‌ها دیگر ارتباط به خادم ندارد / مجلس طرح جدیدی برای واگذاری ندارد

رییس کارگروه خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: برنامه بعدی واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی دیگر ارتباطی به خادم ندارد.

زمانی: واگذاری سرخابی‌ها دیگر ارتباط به خادم ندارد / مجلس طرح جدیدی برای واگذاری نداردحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال سازمان خصوصی‌سازی بعد از دو ماه وقفه دوباره کارش را آغاز می‌کند و مراحل واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی را انجام می‌دهد، همچنین خادم از طرف وزارت ورزش و جوانان عهده‌دار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بود و تصمیم گرفت که دیگر دخالتی در امور این دو باشگاه نکند.

هیات واگذاری به زودی تصمیم جدیدی اتخاذ می‌کند

زمانی که در ادامه عنوان کرد: مسئولان هیات واگذاری سرخابیها به بخش خصوصی بعد از دو ماه تصمیم جدیدشان در مورد واگذاری را می‌گیرند.

به هر حال بعد از دو ماه مشخص می‌شود که روند واگذاری همانند روال قبلی است یا مسئله واگذاری منتفی شده و وزارت ورزش قهرمان اداره این دو باشگاه را همچنان عهده‌دار خواهد بود.

شرایط واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی فراهم نیست

وی درباره اینکه گفته می‌شود رغبتی برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی وجود ندارد تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس باید واگذاری سرخابی‌ در این مرحله به نتیجه ای می‌رسید که این کار صورت نگرفت به هر حال مسئولان ذیربط به این نتیجه رسیدند که شرایط واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی فراهم نیست بر این اساس دولت و مجلس باید تصمیم بگیرند که روند واگذاری ادامه یابد یا متوقف شود به هر حال تصمیم قطعی هنوز گرفته نشده است.

مجلس طرح جدیدی برای واگذاری ندارد

وی در مورد اینکه مجلس طرح جدیدی برای واگذاری سرخابی‌ها ندارد تصریح کرد: در حال حاضر مجلس طرح جدیدی ندارد، طرح دو فوریتی هم عملی نمی‌شود چرا که خلاف مصوبه قبلی مجلس است.

برنامه‌ای برای اجاره دادن پیش‌بینی نشده است

زمانی در مورد احتمال اجاره دادن باشگاه‌ها فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای اجاره دادن این دو باشگاه پیش بینی نشده است به هر حال سیاست هیات واگذاری این است که این دو باشگاه به فروش برسند.

وی در مورد اینکه گرشاسبی رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیشنهاد اجاره این دو باشگاه را به این نهاد داده است تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و  حدود 36 سال که این دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش و جوانان است. اداره کل ورزش استان تهران هم تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان است و نیازی نیست که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به این سازمان اجاره دهند.

قرارداد یکساله با اسپانسرها باید بسته شود

زمانی در مورد وضعیت اسپانسر سرخابی‌ها گفت: به هر حال حامیان مالی در مدت دو ماه قبول نمی‌کنند که پول به این باشگاه واریز کنند. بر این اساس وزارت ورزش و جوانان باید به باشگاه‌ها اجازه دهد تا قرارداد یکساله با اسپانسرها منعقد کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال نجات سرخابی‌ها در این است که از نظارت دولت خارج و به بخش خصوصی واگذار شوند.

 امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار