زمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح دو فوریتی از دستور کار مجلس خارج می‌شود/ خودرو سازان مشکلی برای اداره تیم‌های سایپا و پیکان ندارند

رئیس کار گروه نظارت مجلس بر خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: وقتی وضعیت مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هفته آینده مشخص شود، آن زمان طرح دو فوریتی منتفی می‌شود.

طرح دو فوریتی از دستور کار مجلس خارج می‌شود/ خودرو سازان مشکلی برای اداره تیم‌های سایپا و پیکان ندارندحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی هفته آینده به احتمال 99درصد قطعی می‌شود، آن وقت طرح دو فوریتی از دستور کار مجلس  خارج می‌شود. زمانی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های خودرو سازان هنوز مالک سرخابی‌ها نشدند.

 استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودرو سازی  واگذار می‌شوند،  بیان کرد: دو شرکت خودرو سازی همانند دیگر  شرکت ها متقاضی خرید سرخابی‌ها هستند بر این اساس هیات واگذاری  پیشنهاد ها را بررسی  و برنده نهایی مزایده را اعلام می کند به هر حال به این صورت نیست که از هیمن الان خودرو سازان برنده مزایده چهارم باشند.

اکثریت سهام خودرو سازان به بخش خصوصی واگذار شده است

 وی درباره اینکه خودرو سازان  شبه دولتی محسوب می‌شوند، عنوان کرد: اکثریت سهام خودرو سازان  به بخش خصوصی واگذار شده است براین اساس آنها دولتی نیستند  و مشکلی هم برای مالکیت دوباشگاه استقلال و پرسپولیس ندارند

تیم پیکان را می‌توانند واگذار کنند

 رئیس کار گروه خصوصی سازی در مورد اینکه پیکان منحل می‌شود، عنوان کرد: اگر شرکت وابسته به ایران خودرو مالک باشگاه استقلال  شود آن وقت می‌تواند پیکان را واگذار یا همچنان این تیم را در دسته یک اداره کند

 شرکت های خودرو سازی شخصیت حقوقی جداگانه‌ای دارند

 زمانی در خصوص اینکه  خودترو خودرو سازان خودرو سازان دیگر نمی‌توانند پیکان و سایپا را اداره کنند، عنوان کرد: شرکت های وابسته به خودرو سازان در مزایده چهارم شرکت کردند این دو شرکت شخصیت حقوقی جداگانه‌ای دارند و بر این اساس خودرو سازان مشکلی برای اداره تیم های سایپا و پیکان ندارند.

 زمانی در خصوص  مزایده های خرید سرخابی‌ها توسط خودرو سازان گفت: خودرو سازان  با مالکیت بر این دو باشگاه می توانند تبلیغات سالیانه خود را از طریق این دو باشگاه انجام دهند.

مسائل سیاسی در معاملات اقتصادی مطرح نمی‌شوند

 وی در مورد اینکه گفته می شود اهلیت هدایتی دوباره تائید نمی‌شود،  تصریح کرد:  مسائل سیاسی در معاملات اقتصادی  مطرح نمی‌شوند بر این اساس تائید اهلیت متقاضیان بر اساس گرایش‌های سیاسی آنها نیست.

وزارت ورزش نمی‌تواند نقش کمرنگی داشته باشد

 زمانی در مورد اینکه عابدینی گفته که نقش وزارت ورزش  باید در واگذاری سرخابی‌ها کمرنگ شود، عنوان کرد: سازمان خصوصی سازی  مسئول واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی است همچنین سه وزارتخانه اعضای مجمع این دو باشگاه هستند بر این اساس وزارت ورزش جوانان نمی‌تواند نقش کمرنگی در واگذاری سرخابی‌ها داشته باشند چرا که هر سه وزارتخانه وظیفه خاص خود را دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم وضعیت این دو باشگاه پر طرفدار هفته آینده مشخص می‌شود و این دو تیم می توانند با کمترین مشکلی برای فصل بعد بازیکن جذب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار