زمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عملکرد هدایتی نباید مورد ارزیابی قرار می‌گرفت/عابدینی در تشکیلات جدید پرسپولیس باید حضور یابد

رئیس کارگروه نظارت مجلس‌ شورای اسلامی بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: سازمان خصوصی سازی نباید عملکرد هدایتی را مورد ارزیابی قرار می‌داد.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرکت استیل آذین یکی از مرتقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس بدهی بانکی ندارد و ارزیابی عملکرد هدایتی باعث شد که این شرکت مورد تایید قرار نگیرد.

زمانی در ادامه عنوان کرد: طبق روال همیشگی شرکت متقاضی خرید سهام می‌شود و خود شرکت هم مورد ارزیابی قرار می گیرد اما سازمان خصوصی سازی در کنار شرکت، عملکرد هدایتی را مورد ارزیابی قرار داده که این ایراد باید توسط سازمان خصوصی سازی اصلاح شود.

وی عنوان کرد: هدایتی سهامدار اصلی شرکت استیل آذین نیست و در این شرکت نقشی ندارد بر این اساس اصلاحیه‌ای باید در مورد شرکت استیل آذین صورت بگیرد تا یان شرکت بتواند در مزایده روز 29 اردیبهشت ماه حضور یابد.

زمانی تصریح کرد: چند نفر از خریداران متوجه نشده بودند که مبلغ اولیه مزایده را دیر پرداخت کردند بر این اساس متقاضیان خرید سرخابی‌ها در مدت زمان باقیمانده تا مزایده چهارم می توانند ایرادها را برطرف کنند تا مشکلی برای حضور در مزایده  نداشته باشند.

رئیس کارگروه نظارت بر خصوصی سازی گفت: به نظرم روز مزایده چهارم 3 الی 4 متقاضی برای خرید پرسپولیس پیدا می‌شوند و 2 خریدار هم برای  استقلال در مزایده شرکت می‌کنند.

وی در مورد اینکه متقاضیان که اهلیتشان تایید نشده می توانند در مزایده چهارم شرکت کنند گفت: این امکان وجود دارد که متقاضیان قبلی خرید باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر در مزایده شرکت کنند به هر حال آنها تا زمان مقرر باید اشکالات خود را برطرف کنند.

وی در مورد  اینکه گفته می‌شوئد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند، تصریح  کرد: من به عنوان رئیس کارگروه خصوصی سازی سرخابی‌ها در جریان کارگروه خصوصی سازی هستم که این سازمان به دنبال اجرای قانون است و تخلفی هم در این زمینه ندیدم.

زمانی درباره گفته های عابدینی نسبت به اینکه بعضی‌ها قصد ندارند سرخابی ‌ها به بخش خصوصی واگذار شود بیان کرد: عابدینی سرمایه فوتبال کشورمان است و پیشنهاد می‌کنم در تشکیلات جدید در پرسپولیس نقش داشته باشد چرا که وی جزو سرمایه باشگاه پرسپولیس است و نباید از این تیم دور باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال روز مزایده مشخص می‌شود که متقاضیان خرید سرخابی‌ها چه کسانی هستند به طور حتم باشگاه های استقلال و پرسپولیس روز 29 اردیبهشت ماه به فروش می رسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار