آشتیانی در گفتگو باشگاه خبرنگاران:

ندانم کاری ها پرسپولیس را به اینجا رساند/ رجبی: خصوصی سازی توام با پشتوانه می‌تواند به نفع سرخابی‌ها باشد

مزایده سوم سرخابی‌ها انجام شد و وضعیت این دو باشگاه همچنان بدون سرانجام باقی ماند.

ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها اظهار داشت: وضعیت آینده خصوصی سازی را چندان مثبت و رضایت بخش نمی‌بینم زیرا به متولیان پرسپولیس که هواداران و تماشاگران هستند سهمی اختصاص نیافته است.

وی در ادامه افزود: مردم از تیم انتظار دارند باید به پیشکسوت‌های این تیم‌ بها داده شود که چنین نیست.

* آینده خصوصی سازی چندان رضایت بخش نیست

آشتیانی بیان کرد: به نظر من وزارت ورزش و جوانان در راستای خصوصی سازی از هیچ کس از جمله پیشکسوت‌های باشگاه مشورت نخواسته است و من این مورد را نمی‌پسندم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت تیم گفت: به نظر من پرسپولیس به دست کسانی سپرده شده است که توانایی انجام این کار و تخصصی در امر تیم‌داری نداشتند، همانند باغبانی بوده‌اند که کار پرورش گل را بلد نبوده‌اند. باید عنوان کنم کار فوتبال کار پیچیده‌ای بوده و مدیریت باید توانا باشد.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در بام باشگاه‌های آسیا موفقیت لازم را کسب می‌کند، گفت: البته این روند به شانس نیز بستگی دارد و من امیدوارم که پرسپولیس که هم لیگ را داده و هم جام حذفی را، بتواند موفق باشد.

آشتیانی در خصوص پیش بینی‌اش در مورد جایگاه تیم پرسپولیس در لیگ عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس رتبه‌ای بهتر از نهم به دست نمی‌آورد، اما شاید بازی پایانی و برد دربی مرحمی بر زخم تماشاگران پرسپولیس باشد که تیمشان از کورس قهرمانی فاصله گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که پرسپولیس بتواند به روزهای خوب خودش برگشته و آرزوی هواداران مشتاق این تیم را تحقق بخشد.

** رجبی: در مقابل تراکتور و پرسپولیس محکوم به برد هستیم

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد خصوصی سازی سرخابی‌ها اظهار داشت: بدون شک مسئولان عزم خود را جزم کرده‌اند تا دو تیم را به بخش خصوصی واگذار کنند و این مهم اتفاق بسیار خوشایندی است.

وی در ادامه افزود: به نظر من خصوصی سازی سرخابی‌ها باید توام با پشتوانه باشد و اکنون زمان آن فر رسیده است که فوتبال و باشگاه‌ها از اختیار دولت خارج و تحت حمایت بخش خصوصی اداره شوند.

رجبی ادامه داد: به نظر من باید امورات فوتبال توسط سرمایه‌گذاری که اهلیت داشته باشد اداره شود تا بتواند به حال باشگاه مفید باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: باید شرایط خصوصی سازی به گونه‌ای فراهم شود که به آدم‌های کاری واگذار شود و اختیارات کامل داده شود.

وی عنوان کرد: واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی اتفاقی خوب بوده که می‌تواند بهترین کارایی را داشته باشد و پول به درست‌ترین شیوه به گردش در آید.

وی در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: خدا را شکر شرایط تیم پس از برد صبا خوب بوده و تمرینات را با جدیت دنبال  می‌کنیم.

رجبی در خصوص اینکه آیا استقلال موفق به کسب سهمیه آسیا می‌شود، گفت: ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که سهمیه را کسب کنیم و با تمامی وجود برای این هدف خواهیم جنگید.

اگر  تیم‌های صدرنشین لغزش انجام دهند و ما نیز با جدیت این دو بازی را برد پشت سر بگذاریم می‌توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم که البته غیر ممکن نیست. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد دو تیم تراکتور و پرسپولیس تصریح کرد: تراکتور و پرسپولیس از حریفان مهم ما هستند و ما در مقابل این دو تیم محکوم به برد هستیم وگرنه نمی‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که سهمیه را به دست آوریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که دل هواداران استقلال را به دست آورده و سهمیه آسیا را به دست آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آشتیانی ، رجبی ، سرخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار