کریم باقری:

از رد صلاحیت هدایتی متعجب شدم/ هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنند

دستیار برانکو در خصوص عدم تایید اهلیت خریداران باشگاه پرسپولیس گفت: متعجب شدم که چرا اهلیت استیل آذین تایید نشد، چرا که همه شرایط را داشت.

از رد شدن صلاحیت هدایتی متعجب شدم/ هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنندکریم باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با این حال امیدوارم پرسپولیس هر چه سریعتر از این بلاتکلیفی خارج شود و مالک تیم کسی شود که به طور واقعی عاشق پرسپولیس باشد.

باقری در ادامه عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس توسط مسئولان ذیربط باید به شخصی واگذار شود که بتواند از پس مشکلات آن برآید همچنین امیدوارم داستان خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس ختم به خیر شود.

بدشانسی گریبانگیر بنیادکار شد

وی در ارتباط با دیدار تیم پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: بنیادکار تیم خطرناک و با برنامه است که فوتبال را می‌فهمد و بازی می‌کند برای من جای تعجب دارد که این تیم در انتهای جدول قرار دارد اگر این تیم دچار بدشانسی نمی‌شد به طور حتم یکی از گزینه‌های صعود بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برای بازی پیش‌رو به خوبی تیم بنیاد کار را آنالیز کردیم و ضعف و قوتش را به خوبی می‌شناسیم و امیدواریم در بازی چهارشنبه بتوانیم با دست پرمیدان را ترک کنیم و قدرتمندانه مجوز صعود به عنوان تیم اول به مرحله بعدی را بگیریم چرا که بهتر است در مرحله بعد حریف الهلال عربستان نشویم.

بزرگان فوتبال باید با نرمش با خانزاده برخورد کنند

کریم باقری در ارتباط با وساطتش برای بخشش خانزاده گفت: بازیکن هم انسان است و گاهی خوشحال و گاهی ناراحت می‌شود هر چند باید سعه صدر بیشتری داشته باشد چون الگو برای جوانان است اما به هر حال خانزاده دچار اشتباهی شد که خیلی زود پشیمان شد و در خواست بخشش کرد. در حال حاضر مهم این است که خانزاده از کاری که کرده پشیمان شده و بزرگترهای فوتبال و فدراسیون باید با نرمش با او رفتار کنند تا خدای نکرده به بیراهه نرود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار