پشت پرده لغو جلسه خصوصی سازی؛

پرسپولیس "پاسوز" استقلال شد؟

قرار بود امروز (دوشنبه) برنده مزایده سرخابی ها معرفی شود اما به طور ناگهانی این جلسه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ طبق اطلاع از برخی منابع آگاه برنده مزایده پرسپولیس امروز مشخص شده و با مراجعه ساعاتی قبل به سازمان خصوصی سازی و دریافت فرم های مربوطه اما ناگهان ورق برگشت و جلسه لغو شد.

گفته می شود برخی ها پای این قضیه ایستاده اند و نمی خواهند سرخابی ها به فروش برسند، اما دلیل اصلی مشکل خریدار استقلال بوده که باعث به تعویق افتادن مزایده پرسپولیس شده است.

شنیده می شود؛ برخی ها دوست داشتند این دو تیم همزمان واگذار شوند و به دلیل مشکل استقلال در واگذاری، نتیجه مزایده پرسپولیسی ها را نیز به تعویق انداختند تا متهم به تبعیض نشوند.

فشار برخی از اهرم های قدرت به زعم عابدینی نماینده استیل آذین نیز دلیل دیگری است که امروز نباید برنده ای معرفی می شد و شاید منظور مسئولان خصوصی سازی از نقص مدارک یا دیر رسیدن تائیدیه ها همان موضوع خریدار استقلال باشد که باز هم برنده مزایده را در آب نمک نگه داشت و جلسه به روز دیگری موکول شد.

شواهد و قرائن بر این موضوع صحه می گذارند که در این مزایده برنده وجود داشته و دلایلی که از ظهر امروز در اکثر رسانه ها مطرح شده است هرکدام به نوعی گمانه زنی است اما اینکه امروز پرسپولیس پاسوز رقیب سنتی خود شد را جدی بگیرید!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
چرا باید خصوصی بشن؟
در صورت خصوصی شدن برخی ها چگونه تریبون و شهرت بدست بیارن و قدرت بدست بیارن و وارد مجلس و شورای شهر بشن؟
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۲۱:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
دانای کل
مواظب خودت باش
آخرین اخبار