رئیس کار گروه نظارت مجلس بر واگذاری سرخابی‌ها گفت: صورت جلسه مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا بعد از ظهر امروز امضا می‌شود و در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می‌گیرد.

صورت جلسه مجمع سرخابی‌ها امروز امضا می‌شود/برگزاری جلسه تاثیری بر مصوبه مجلس نداردحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورشی باشگاه خبرنگاران افزود: صورت جلسه صلاحیت متقاضیان خرید باشگاه‌های  استقلال و پرسپولیس در اختیار روسای مجمع این دو باشگاه است صورت جلسه امروز توسط سه وزیر امضا می‌شود و در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می‌گیرد تا برندگان مزایده اعلام شود.

زمانی درباره جلسه فراکسیون ورزش با مسئولان واگذاری سرخابی‌ها گفت: اگر این جلسه برگزار شود تاثیری روی مزایده سرخابی‌ها نخواهد داشت به هر حال مصوبه مجلس بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی تا زمانی که لغو نشود پا بر جا است.

وی درباره اینکه سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند، تصریح کرد: به هر حال امیدوارم صورت جلسه امروز امضا شود و خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شوند.

زمانی در خصوص وضعیت طرح دو فوریتی مجلس عنوان کرد: در حال حاضر امضا‌هایی در این خصوص مجمع  شده است اما مراحلش طی نشده  است تا در صحن علنی مجلس طرح شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار