رییس سازمان خصوصی‌سازی کشور گفت: مزایده چهارم سرخابی‌ها پایتخت لغو نشده و فقط جلسه اعلام برنده بنا بر دلایل خاصی به تعویق افتاده است.

مجلس پیگیر مصوبات باشد نه خواست عده‌ای خاص/ برنده مزایده پس از تکمیل صورتحساب معرفی می‌شود
پوری حسینی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما فکر می‌کردیم که مدارک تا زمان اعلام نتایج تکمیل می‌شود اما به هرحال وزراء می‌بایستی استعلام‎ها را رویت می‌کردند و بعد درصورت تکمیل، صورتجلسه را ارائه می‌دادند و به دلیل تاخیر در ارسال برخی مدارک برای وزراء این موضوع امروز انجام نشد و به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: باید جوانب موضوع بررسی شود و وزراء تصمیمی بگیرند که حقی از کسی ضایع نشود اما مطمئن باشید برنده مزایده اعلام خواهد شد و خریداران هم خواهند دید که مزایده طبق روال قانونی برگزار شده است.

پوری حسینی گفت: افرادی که از پیش قضاوت می‌کنند باید بدانند در صورتی که استعلام خریداران و مدارک آنها کامل شود تاریخ برگزاری جلسه اعلام مالکان را مشخص می‌کنیم و این اتفاق شاید در خرداد ماه و یا دو روز آینده انجام پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: تعجب می‌کنم از افرادی همانند نجف‌نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، چرا که وی باید دنبال اجرای قانون و مصوبات باشند نه به دنبال تاخیر و عدم اجرای آن به هر حال وظیفه خصوصی‌سازی واگذاری است و برخی‌ها به دنبال خواست عده‌ای خاص هستند.

وی در پایان گفت: هیچگونه ارتباطی بین طرح دوفوریتی و لغو جلسه امروز وجود ندارد و تنها به دلیل نقص مدارک و صورتجلسه جلسه چهارم برگزار نشد اما به طور حتم، برنده را بزودی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار