زمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با طرح دو فوریتی نباید صورت مسئله را پاک کرد/عابدینی تحت هر عنوانی صلاحیت حضور در مزایده را دارد

رئیس کار گروه نظارت مجلس بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: طرح دو فوریتی خلاف مصوبه مجلس است و زمینه‌ای برای مصوبه شدن ندارد.

با طرح دو فوریتی نباید صورت مسئله را پاک کرد/عابدینی تحت هر عنوانی صلاحیت حضور در مزایده را داردحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: طرح دو فوریتی برای جلوگیری از فروش سرخابی‌ها پیشنهاد نجف‌نژاد بود که هنوز در فراکسیون ورزش مطرح نشده است. همچنین طرح دو فوریتی تا در صحن علنی مجلس مطرح شود 2 هفته طول می‌کشد، همچنین طرح دو فوریتی خلاف مصوبه مجلس است.

زمانی در مورد این‌ که گفته می‌شود نحوه اجرای مزایده خصوصی‌سازی سرخابی‌ها دچار اشکال است، بیان کرد: موقعی که اشکالی در کار نیست نباید صورت مسئله را پاک کنیم. طرح دو فوریتی فقط در حد پیشنهاد و جایی مطرح نشده است بر این اساس طرح دو فوریتی بحثی نیست که نگرانش باشیم. همچنین طبق مصوبه مجلس مزایده چهارم باید برگزار شود.

*بعید است هدایتی کنار بکشد

وی در مورد انصراف حسین هدایتی از شرکت در مزایده چهارم عنوان کرد: بیش از 90 درصد امید است که خریداران 2 باشگاه در مزایده چهارم مشخص شوند به نظرم هدایتی این بار جلو نمی‌آید، اما شرکت تحت نظارتش در مزایده چهارم شرکت می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: هدایتی نسبت به تیم پرسپولیس تعجب دارد و بعید است کنار بکشد.
همچنین ابهامات شرکت استیل آذین قابل برطرف شدن است.

*شرکت بهنام پیششرو کیش از نفرات سیاسی استفاده می‌کند

وی در مورد این که گفته می‌شود سیاسی سهمامدار شرکت بهنام پیشرو کیش است، تصریح کرد: این شرکت ممکن است از نظرات سیاسی استفاده کند، اما سیاسی ارتباط کاری با این شرکت ندارد و سهامدار این شرکت نیست.

وی در مورد اختلاف سیاسی با شرکت بهنام پیشرو کیش عنوان کرد: در مقطعی سیاسی با این شرکت مشکلاتی داشت، اما الان قضیه متفاوت است و شرکت بهنام پیشرو کیش از نقطه نظرات سیاسی برای خرید باشگاه پرسپولیس استفاده می‌کند.

زمانی در مورد این که گفته می‌شود عابدینی و شرکت پیشکسوتان قصد شرکت در مزایده چهارم را دارند، بیان کرد: به نظرم عابدینی صلاحیت آن را دارد تحت هر عنوانی برای خرید پرسپولیس پا پیش بگذارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزارت دادگستری، عنوان 3 عضو مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به اتفاق پیگیر اجرایی شدن مصوبه مجلس هستند. بر این اساس به طور حتم مزایده چهارم با حضور خریداران روز 29 اردیبهشت ماه برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار