نجف نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ای کاش مزایده چهارم را اعلام نمی‌کردند/با طرح دو فوریتی نحوه واگذاری را تغییر می دهیم

رئیس فراکسیون ورزشی گفت: به اعتقاد من خصوصی سازی کار خود را انجام داده و نیازی به مزایده چهارم نیست و باید طرح دوفوریتی در مورد نحوه واگذاری تصمیم بگیرد.

ای کاش مزایده چهارم را اعلام نمی‌کردند/با طرح دو فوریتی نحوه واگذاری را تغییر می دهیم
مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص طرح دو فوریتی مجلس برای تغییر در نحوه واگذاری سرخابی‌ها اظهار داشت: در مورد واگذاری 2 تیم استقلال و پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد و ما احساس کردیم در نحوه واگذاری 2 تیم باید تغییراتی ایجاد شود و این بدان معنا نیست که از واگذاری جلوگیری شود بلکه فقط تغییرات در نحوه اجرای آن برگزار می شود. 
 
وی ادامه داد: در شان 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال نیست که به این شکل گذاشته شوند،‌ این 2 باشگاه دستمال نیست که پرت کنیم یک گوشه و مهم نباشد و باید تضمین شود که این 2 باشگاه با واگذاری روند رو به رشدی خواهند داشت. 
 
نجف نژاد گفت: باید پس از واگذاری 2 تیم تقویت شوند و نباید به شکلی واگذار شوند که روز به روز تحلیل روند. این 2 باشگاه باید به افرادی واگذار شود که اهلیت آنها تایید شده باشد و ما نباید به شکلی رفتار کنیم که آنها را هر چه سریعتر از سرخودمان باز کنیم. 
 
وی گفت: به اعتماد من خصوصی سازی کارش را انجام داد و ما معتقدیم نیازی به مزایده چهارم نیست و ما مکانیزم جدیدی را برای این تیم‌ها در نظر می گیریم تا این 2 باشگاه بتوانند از بخش خصوصی استفاده کنند و آینده شان تضمین شود. 
 
نجف نژاد تصریح کرد: ای کاش مزایده چهارم اعلام نمی‌شد ما طرح دو فوریتی می‌دهیم و اگر موافقت شود سریعتر در جریان خواهد افتاد و عملیاتی می‌شود اما همه مسائل بستگی به تصویب آن دارد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقایان برای مطرح کردن خودشان این دو تیم رو نمی فروشن مطمعن باشید
آخرین اخبار