سجادی:

فضای خوبی بین وزارت ورزش و فدراسیون‌ها حاکم است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه فضای موجود در فدراسیون‌ها فضای خوبی بوده و شخص وزیر باید جوابگوی و پاسخگویی فدراسیون‌ها باشد.

فضای خوبی بین وزارت ورزش و فدراسیون‌ها حاکم استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک جلسه برگزار شده بسیار خوب بود و امیدوارم به فوتبال ما کمک کند.

وی در مورد اینکه فضای موجود در فدراسیون‌ها افزود: خوشبختانه فضای موجود در فدراسیون‌ها فضای خوبی بوده و شخص وزیر باید جوابگوی و پاسخگویی فدراسیون‌ها باشد و ما با فدراسیون‌ها نظارت بیشتر داریم و در واقع همه برای اعتلای ورزش کشورمان کار می‌کنند و اگر نظارت فدراسیونی بیشتر از دیگر فدراسیونها باشد اعتراض بلند می‌شود.

سجادی در مورد خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس – استقلال گفت: شما در جریان وضعیت خصوصی‌سازی هستید قرار بر این شده 29 اردیبهشت دوباره آگهی خصوصی‌سازی مطرح کرد که البته در قوانین و مقررات خصوصی‌سازی کلی گویی شده و دیگر نیازی به توضیحات نیست ولی شرایط خصوصی‌سازی فراهم نشده بود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد رد صلاحیت‌های خریداران سرخابی‌ عنوان کرد: خوشبختانه در بحث واگذاری به هیچ وجه وزارت ورزش و جوانان دخالتی نداشته و همه موارد به عهده سازمان خصوصی‌سازی گذاشته شده است.

وی در مورد گفته نجف‌زاده مبنی بر طرح دو فوریتی مجلس تصریح کرد: از خود نجف‌زاده بپرسید من چیزی نشینده‌ام باید در رابطه برا سوال شما سازمان خصوصی‌سازی پاسخگوی باشد ما مالک دو باشگاه بوده‌ایم و به صورت کاملا قانونی به سازمان خصوصی‌‌سازی واگذار کرده‌ایم.

سجادی در خصوص اساسنامه وزارت ورزش در مورد خادم و هاشمی تصریح کرد: به نظر من شما کمتر مطالعه کرده‌اید بهتر است راجع به اساسنامه صحبت نکنید ما اساسنامه فرستاده بودیم که 4-5 فدراسیون پاسخ نداده بودند یکی از آنها فدراسیون کشتی بود ما برای کمیته ملی المپیک نیز نامه فرستاده بودیم نماینده دعوت شده بود اساسنامه غیر قابل اجتناب بوده است.

وی در مورد جدایی وزارت ورزش از جوانان عنوان کرد: من در این خصوص در جلسه امروز چیزی نشنیده‌ام.

سجادی خاطر نشان کرد: امیدوارم که برگزاری چنین جلساتی به فوتبال کمک شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورارت ، ورزش ، جوانان ، سجادی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار