سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید عنوان کنم تغییر زمان دربی‌ برنامه‌های فنی و تدارکات تیمها را به هم می‌زند و به نفع هیچ تیمی نیست.

ماجدی: برای دفاع از حیثیت فوتبال استقلال به میدان می‌رویم/ تغییر زمان دوبی به نفع هیچ تیمی نیستمیرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک تیم فوتبال استقلال با هدف برد در این بازی همچنین کسب سهمیه تمرینات خود را جدی دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: دو بازی پیش رو بازیهای سهمی بوده و بدون شک برای دفاع ازحیثیت استقلال به میدان می‌رویم.

ماجدی در مورد تغییر زبان دربی تصریح کرد: تغییر زمان دربی به نفع هیچ یک از تیمها نبوده و نیست و برنامه‌ریزی تیمها را اعم از فنی و غیر فنی بر هم می‌زند و نمی‌تواند چندان حرفه‌ای باشد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: این تغییر می‌تواند ما را در پیش بینی تدارکات تیم نیز دچار مشکل سازد که می‌توان به تامین هتل و اختصاص یک سری هزینه‌ها اشاره نمود.

وی در مورد بازی پیش رو با تراکتورسازی گفت: در مقابل تراکتورسازی بازیکنان محروم نداریم و با تمام قوا به مصاف حریف می‌رویم.

ماجدی خاطر نشان کرد: در این بازی به هیچ وجه به جدول زده‌اند نگاه نمی‌کنیم و در راستای اهداف باشگاه گام برمی‌داریم و هدف ما نیز به جز سهمیه آسیا چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، میدان ، دوبی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار