نجف نژاد:

روال مزایده را تغییر خواهیم داد/ تقاضای لغو مزایده چهارم را داریم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: تغییرات در نحوه واگذاری سرخابی‌ها در دستور کارات و از سازمان خصوصی سازی می‌خواهیم تاریخ مزایده چهارم را تغییر دهد.

نجف نژاد: روال مزایده را تغییر خواهیم داد/ تقاضای لغو مزایده چهارم را داریم
مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی برای لغو مزایده چهارم سرخابی‌ها اظهار داشت: در حال حاضر این طرح درحال پیگیری است و به طور حتم پا بر جا می‌باشد و مصمم هستیم تا روال مزایده را تغییر دهیم و به شکلی در بیاوریم که آینده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تضمین شود و حتما سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و دارایی وقتی ببینند طرح قوی‌تری که شکل مزایده را  اصلاح و روند واگذاری را تکمیل می‌کند مطرح شده است، از این مساله استقبال خواهند کرد و لذا تقاضا داریم که مزایده چهارم را برگزار نکنند تا طرح قوی و شفاف‌تری نسبت به روند کنونی واگذاری برای اجرا به سازمان خصوصی سازی ابلاغ گردد.

وی بیان کرد: قرار بود طرح دو فوریتی امروز در مجلس مطرح شود که متاسفانه به دلیل غم از دست دادن پدرم نتوانستم به تهران بیایم و این موضوع به تعویق افتاد و احتمال دارد که سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری در مجلس شورای اسلامی مطرح شود.

نجف نژاد تصریح کرد: مطمئن باشید که این طرح دو فوریتی با بیش از 150 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا تعیین و تکلیف قطعی سرخابی‌ها یک دوره تاریخ مزایده چهارم که قرار است در 29 اردیبهشت برگزار شود را به تعویق بیندازند.

 وی افزود: با توجه به اینکه واگذاری سرخابی‌ها اهمیت زیادی برای این دو باشگاه دارد و آینده آنها را تضمین می‌کند بنابراین امیدوارم با مکانیزم جدیدی که در نظر گرفته شده این امر صورت بگیرد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: در طرح جدید همه چیز برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص است و از اینکه این دو باشگاه بار سنگین بر روی دوش دولت باشند جلوگیری کردیم. از این پس یک ریال هم از هزینه دولت در این دو باشگاه صرف نخواهد شد و آینده سرخابی‌ها نیز مطابق با استانداردهای روز جهان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار