نجف‌نژاد: قلعه‌نویی نیز می‌تواند برنامه‌هایش را ارائه بدهد/ مزایده چهارم هم کاری از پیش نخواهد برد

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی می‌تواند همانند دیگر مربیان ایرانی و خارجی مدنظر هیات مدیره باشگاه استقلال برنامه‌های خود را برای فصل آینده ارایه بدهد.

نجف‌نژاد: قلعه‌نویی نیز می‌تواند برنامه‌هایش را ارایه بدهد/ مزایده چهارم هم کاری از پیش نخواهد بردمقداد نجف‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اول از کل هواداران تشکر می‌کنم – ما یک فصل را پشت سر گذاشتیم – شاید نتایج دلخواه را کسب نکردیم اما خوشبختانه با آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات می‌توان روندی را در پیش گرفت که فصل آینده نویدبخش درخشش باشگاه استقلال باشد.

وی بیان کرد: همه دوست داشتند استقلال مناسب شخصیت خودش صاحب رتبه شود به هر حال برای همه تیمها این اتفاق پیش می‌آید ما هم مستثنی نیستیم باشگاه استقلال روزهای مهمی را پشت سر گذاشت به اعتقاد من باید روند دقیقی در پیش بگیریم و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا فصل آینده فصل مهمی برای باشگاه باشد و هواداران خوب استقلال که پشتوانه باشگاه استقلال هستند خوشحال شوند.

وی در خصوص قطع همکاری با قلعه‌نویی در فصل آینده افزود: ما امروز فقط به درباره کلیات موضوع صحبت کردیم، از هیات مدیره تشکر می‌کنم که همیشه در کنار تیم استقلال تلاش کرده بهترین گزینه را برای هر موفقعیت پیش بینی کند، امروز هم این بحث پیش آمد که از بین مربیان داخل و خارج بهترین مربی را تا هفته آینده انتخاب کرده تا آنچه که به صلاح استقلال است را انجام دهیم.

وی درباره اینکه گزینه‌های مد نظر هیات مدیره برای شهر سرمربیگری استقلال چه کسی است افزود: ما گفتیم هیات مدیره مربیان را منحرف کند من نمی‌دانم در فکر هیات مدیره چه می‌گذرد و نمی‌خواهم پیش داوری کنم.

نجف‌نژاد افزود: بنای ما این است هیات مدیره سیاست‌گذاری اصلی باشگاه استقلال باشد و صلاح استقلال را در نظر بگیرد. ما با کسی مشکلی نداریم و فقط می‌خواهیم فصل آینده مربی باشکوه برای درخشش استقلال باشد. لازم است از بین مربیان داخلی و گزینه‌های خارجی بهترین مربیان و گزینه را انتخاب کنیم.

وی در باره اینکه آیا می‌خواهید رییس هیات مدیره بمانید یا نه افزود: من 10 سال است در کنار استقلال هستم نمی‌گویم بیش از همه اما بیش از خیلی های دیگر به موفقیتهای استقلال و پرسپولیس شناخت دارم همیشه کمتر و الان می‌گویم این دوستم کارخانه نیستند که گهگاه واگذار ورشکست می‌شوند. با توجه به هواداران زیادی که پشت این باشگاه هستند موقعیت حساس می‌شود و لازم است موشکافانه بررسی کنیم تا نمایندگان مجلس که همیشه حامی هرورزشی بودند و هیچ گاه از هر مساعدتی دریغ نداشتند الان طرح دو فوریتی دارند که دیگر مزایده چهارمی نباشد و با دیگر طرق قانونی سازمان خصوصی‌سازی آینده را رقم بزند.

وی افزود: قبلا مصوب شده بود این باشگاهها به صورت مزایده واگذار شوند دولت از نظر ما وظیفه خود را انجام داده و بعد از سه مزایده دیگرمزایده چهارم معنا ندارد و باید از طرق قانونی دیگر اقدام شود فقط بحث‌ آینده دو باشگاه بزرگ است برای خودم این سوال بود اگر کارخانه‌ای را برای فروش بگذاریم و خریدارش ورشکست شود چه اصلا خدای ناکرده خریداری کارخانه را بخرد و فوت کند این مایملک ورثه می‌شوند.

وی در خصوص اینکه خادم گفته قلعه‌نویی بماند افزود: نه اصلا چنین چیزی صحت ندارد هیات مدیره اختیار تمام دارد ما خودمان این جلسه را گذاشتیم و تصمیم گرفتیم تا از بهترین مربیان داخلی برنامه بگیریم و از آنها انتخاب کنیم از نظر من اول قرار است پیشنهادات و گزینه‌ها مطرح شود و هر کس در این گزینه باشد از بین آنها انتخاب می‌کنیم. من به صورت جداگانه تصمیم نمی‌گیرم البته تا آنجایی که مقدور بود ما از هیچ گونه حمایتی فروگذار نکردیم اما صمیمیتی که در باشگاه استقلال وجود دارد مثال زدنی است و من این اطمینان را بدهم که وزارت ورزش هر گز فشاری نیاورده و آقای گودرزی اختیار تام به هیات مدیره داده است.

وی در خصوص اینکه قلعه‌نویی می‌ماند یا خیر نمی‌توانم در خصوص این مساله پیش بینی کنیم صلاح استقلال در نظر می‌گیریم. قلعه نویی می‌تواند از پیش گزینه‌های سرمربیگری باشد یا خیر بله قلعه‌نویی هم برنامه‌های خود را اعلام کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، استقلال ، مربیان ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
rezaei
۲۰:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وقتی شما مسئولین باشگاه استقلال به تعهدات خودتان در مقابل بازیکنان عمل نمی کنید و باعث شده که بازیکنان قهر بکنند و تو روی مربی بایستند و اینکه توان مالی ندارید بازیکنان را نگه دارید و بعضی بازکن سالارها باشگاه را به حاشیه ببرند و از تیم به خاطر عدم پرداخت مالی از باشگاه بروند شما چگونه می خواهید به باشگاه مردمی استقلال سروسامان بدهید - خدایش چگونه - چطور مربی را مقصر می دانید - من طرفدار فقط تیم آبی خودم می باشم نه به مربی کاری دارم و نه به مدیریت های مختلف - اما دل هوادارن را شما شکستید - شما مدیران استقلال باید جواب دهید - امیدوارم که تیم محبوبم برپایه مدیران با لیاقت و با کفایت مدیریت - انشالله
آخرین اخبار