رئیس هیئت مدیره استقلال از مذاکرات طی هفته آتی با گزینه های خارجی و داخلی برای سرمربیگری استقلال خبر داد.

نجف نژاد: مظلومی هم می تواند نامزد باشد/وضعیت سرمربی را هفته آینده مشخص می کنیم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جلسه روز گذشته مصوب شد که با گزینه‌های مورد نظر مذاکره شود و البته در یک اقدام نو!هر عضو هیئت مدیره می‌تواند گزینه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهد.

اما در آخرین اظهار نظر مقداد نجف نژاد در‌این‌باره گفت: در جلسه روز گذشته مشکلات را بررسی کردیم اما در مورد این گزینه‌ها به اتفاق نظر رسیدیم که 3 گزینه داخلی و 2 گزینه خارجی مدنظر باشد.

نجف‌نژاد در مورد تاریخ معرفی سرمربی استقلال گفت: پس از مطالعه و بررسی کامل، گزینه‌ای که مورد تایید هیئت مدیره باشد معرفی می‌شود و اما در صورتیکه این باشگاه چه خصووصی بشود و یا نشود در هفته آینده به وضعیت سرمربی استقلال رسیدگی می‌کنیم.

وی در مورد فروش باشگاه استقلال گفت: تا زمانیکه برای این تیم خریدار پیدا نشود باید این باشگاه را رو به جلو حرکت دهیم و از رقیبان عقب نباشیم.

وی در مورد حضور پرویز مظلومی گفت: احتمال حضور پرویز مظلومی هم در تیم استقلال وجود دارد اما تا پایان بررسی‌های لازم سر‌مربی معرفی نخواهد شد.

نجف نژاد ادامه داد: در مورد مطالبات بازیکنان و کادر فنی می‌دانند باشگاه بزرگ استقلال مشکلات بزرگی هم دارد اما با توجه به گزارش‌های ارسالی از مسئولان مشخص شد که پرداختی‌ها امسال از سال گذشته بیشتر بوده و امیدواریم مابقی را پراخت کنیم.

وی در مورد پیشنهاد جدید برای واگذاری استقلال گفت: بنده معتقدم هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و می‌بایستی 49 در صد سهام را بدست بیاورند و باید یا به صورت اجاره و مطابق با استاندارد‌های روز جهانی و البته شخص خریدار می‌بایستی اهلیتش تایید شده باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
مربی خارجی خوب گره گشای تیم است.
آخرین اخبار