رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اگر مزایده چهارم سرخابی‌ها نتیجه بخش باشد به طور حتم طرح جدیدی برای لغو مزایده چهارم تصویب نمی‌شود.

علی اشرف عبداله پور حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز آخرین فرصت ارائه پاکت‌های خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی بود بر همین اساس پاکت‌هایی از سوی متقاضیان برای این دو باشگاه به دست ما رسیده است.
 
وی بیان کرد: دو متقاضی که در مزایده سوم نیز حضور داشتند دوباره مجوز شرکت در مزایده چهارم دریافت کردند و آنها نیز همانند دیگر خریداران پاکت‌های خود را ارائه دادند، به همین خاطر قرار است فردا  29 اردیبهشت 14 بعد از‌ظهر مزایده چهارم با پاکت‌هایی که به دست ما رسیده برگزار شود.
 
وی در خصوص طرح دو فوریتی مجلس بیان کرد: با توجه به طرح دو فوریتی که نمایندگان مجلس برای لغو مزایده چهارم سرخابی‌ها پیشنهاد دادند.

 نمایندگان اذعان کردند که اگر مزایده چهارم نتیجه بخش باشد به طور حتم طرح جدیدی برای لغو مزایده چهارم تصویب نمی‌شود، از طرفی دیگر فردا ساعت 14 بعدازظهر جلسه‌ای در خصوص پاکت‌های ارائه شده برگزار می‌شود و پس از ان نتیجه مزایده با بررسی اهلیت خریداران، در تاریخ سوم یا چهارم خرداد ماه اعلام می‌گردد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مزادیه ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار