بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان تمامی ناکامی استقلال را بر گردن قلعه نویی انداخت چرا که وی زحمات بسیاری زیادی را برای تیم استقلال کشیده است.

نامجو مطلق: تمام ناکامی‌های استقلال را نمی‌توان گردن قلعه نویی انداختبه گزارش خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید نامجو مطلق در جلسه امروز مربیان اظهار داشت: به طور کلی نمی‌توان تمامی ناکامی  استقلال را بر گردن قلعه نویی انداخت چرا که وی زحمات بسیاری زیادی را برای تیم استقلال کشیده است. 

قلعه نویی جزء مربیان برجسته فوتبال ایران است که کارنامه‌اش بیانگر توانایی‌های اوست و این که گفته میشود عصر قلعه نویی به پایان رسیده و دیگر نمی‌تواند موفقیت‌های سابقش را تکرار کند به هیچ عنوان این مسئله را قبول ندارد.  

وی بیان کرد: مشکلات مالی خصوصی نشدن این تیم و عمل نکردن حاملی مالی به تعهدات خود ازمواردی است که در ناکامی استقلال نقش داشته است. 

وی در خصوص  اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال کم کاری کرده‌اند بیان کرد: به طور کلی در خصوص اینکه بازیکنان کم کاری کرده‌اند نمی‌توان صحبتی انجام داد چرا که این امر غیر ممکن است و به طور  کلی قلعه نویی زحمت زیادی برای تیم استقلال  کشیده است. 

نامجو  مطلق درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها افزود: ما نمیدانیم پروژه خصوصی سازی قرار است کی سر و سامان بگیرد اما در هر صورت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید ازوضعت الان خود نجات پیدا کند و ما دوست داریم که این دو باشگاه به شرایط بهتری دست پیدا کند و امیدوارم روند خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس بهتر است اما هر چه به جلو پیش می‌رویم انگار قرار نیست در این زمینه اتفاقی رخ بدهد به نظر من خصوصی شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌تواند کمک زیادی به تیم‌ها کند و یکی از حاشیه‌هایی که تیم استقلال در طول فصل با آن دست و پنجه نرم کرد همین بحث خصوصی شدن بود. 

وی در خصوص ادامه همکاری کی روش در تیم ملی افزود: من صد در صد جزء‌ موافقان ادامه همکاری فدراسیون کی روش بودم اما زمانی که او در مصاحبه‌های اخیرش به فوتبال مملکت ما بی احترامی کرد نظرم تا حدودی تغییر کرد و این خود مربی است که در نهایت تصمیم می‌گیرد جایی کار کند یا خیر. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ماجدی
۱۴:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
برعکس 90% زتدابیر غلط قلعه نوعی دلائل نبود بدنساز ، اشتباهات در جذب بازیکن ، طرح تاکتیک غلط و در نهایت ترکیب بد بازیکنان در بازی های حساس
آخرین اخبار