قلعه‌نویی: کرار توجیه شد که کارت زرد دریافت نکند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمامی بازیکنان برای بازی مقابل تیم تراکتورسازی توجیه شدند، البته در خصوص دریافت نکردن کارت زرد نیز صحبتهایی را با کرار انجام دادم.

قلعه‌نویی: کرار توجیه شد که کارت زرد دریافت نکند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: ابتدا فوت پدر نجف‌نژاد را تسلیت عرض می‌کنم و باید بگویم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

این دو بازی حساسیت خاص خود را دارد ما در هفت هشت روز گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و فکر می‌کنم در این دو سال گذشته تنها زمانی که کلیه بازیکنان را در اختیار داشتیم ازطرفی دیگر دغدغه‌ها و مشکلات مالی بماند ولی از نظر فنی تمرینات قابل قبولی را پشت سر گذاشتیم و برد در مقابل تیم صبا باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان شد و بچه‌ها مصمم هستند با انگیزه و نشاط در بازی فردا نتیجه بگیرند و فکر می‌کنم این نقطه قوت می‌تواند در بازی فردا برای ما خوب باشد.

وی بیان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و از همه مهمتر اینکه مربی خوبی دارد و ما برای بهتر شدن جایگاهمان در جدول به طور حتم به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

قلعه‌‌نویی افزود: بازیکنان در طول هفته بسیار توجیه شدند و به خصوص با کرار صحبت کردیم که حواسش جمع باشد تا خدای ناکرده کارت زردی دریافت نکند جا دارد این جا از تیم پزشکی خودمان تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند و از شروع فصل مصدومیتهای زیادی برای بازیکنانمان به وجود آمد و مشکلات زیادی داشتیم اما تیم پزشکی در این زمینه تلاشهای زیاد انجام داده است.

سرمربی تیم استقلال تصریح کرد: طبیعتا به نظر من چون روی زمان‌بندی ها حساب کردیم الان باید به این نکته اشاره کنم که برای ما که از نظر مالی شرایط خوبی نداریم حتی گرفتن هتل دردسرهای خاص خودش را دارد و طبق زمان‌بندی مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم .

وی افزود: به نظر من لیگ امسال کیفیت گذشته را نداشته و در لیگ کنونی استقلال به دلیل وقفه‌هایی که در لیگ به وجود آمد و علت آن برنامه‌های تیم ملی بود خیلی لطمه خورد در اردوی کیش با دو تیم هم هتل بودیم و آنها دلشان برای ما سوخت و به ما گفتند اصلا شما برای چه به اردوی آمدید به نظر من برای استقلال خیلی سخت بود زیرا تعطیلات آنچنانی به دلیل اردوهای تیم ملی به وجود آمد و چون تعداد بازیکنان در تیم ملی بیشتر بود ما بیشترین ضربه را خوردیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: شرایط بد امسال به خاطر وقفه‌هایی که در لیگ به وجود آمد ربط پیدا می‌‌کرد که در سال گذشته با چنین تعطیلاتی مواجه نبودیم و اگر برنامه‌ریزی بلد نیستیم بهتر از کشور ترکیه الگوی برداری کنیم.

قلعه‌نویی افزود: در گذشته نیز اعلام کردم که زمینها باعث افت کیفیت فوتبال ما می شود و اگر کیفیت بالا برود شرایط لیگ بهتر می‌شود و از طرفی دیگر باید به تیمهای پایه نیز توجه بیشتری شود و در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه ها نیز ریشه یابی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
تیم ملی فقط و فقط به تیم قلعه نویی ضربه میزند.همه تیم ها از داوری ضربه خورده اند .بالاخره وقتی یک تیم ضرر میکنه تیم مقابل از اشتباه داوری سود میبره ولی آرزو به دل موندیم یک مربی بگه از اشتباه داوری سود بردیم.زمینهای ورزشی برای تیم ها خوب نیست ولی برای تیم ملی خوب است.اگر بیشترین بازیکن را در تیم ملی داری یعنی بهترینها را داری ولی هنر مربی گری نداری .خوب است مربیگری را از بزرگانی مثل کی روش یاد بگیری.
آخرین اخبار