حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لزومی ندارد طرح دوفوریتی در صحن علنی مجلس مطرح شود/مزایده چهارم بدون مشکل باید برگزار شود

در حالی که رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از طرح دو فوریتی لغو مزایده چهارم در روز یکشنبه هفته آینده خبر داده اما سخنگوی فراکسیون‌ مذکور‌ از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

لزومی ندارد طرح دوفوریتی در صحن علنی مجلس مطرح شود/مزایده چهارم بدون مشکل باید برگزار شودسید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نجف نژاد هنوز طرح دو فوریتی را با اعضای فراکسیون ورزش مطرح نکرده است.

حسینی‌ در ادامه عنوان کرد: موضوع طرح دو فوریتی عدم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی ارتباطی با مزایده چهارم ندارد قانون باید اجرا شود و مزایده چهارم نباید لغو شود. همچنین واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی ضرورتی ندارد که به صورت یک طرح دو فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح شود.

*عدم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی مغایر قانون‌اساسی است

وی تصریح کرد: ضمن اینکه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار نشوند آن وقت به صورت دولتی هم نباید اداره شوند.

وی عنوان کرد: اداره سرخابی‌ها توسط دولت مغایر با اصل 1.44 قانون اساسی است و مجلس تاکید بر خصوصی سازی سرخابی‌ها دارد و دولتی بودن این 2 باشگاه بار مالی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد می‌کند.

*برای واگذاری‌ سرخابی‌ها نباید منعی باشد

حسینی درباره مکانیسم جدید برای رفع ابهامات واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: معتقدم که این موضوع هم اکنون نباید مطرح شود چرا که مدت زمان زیادی می‌طلبد تا در صحن علنی مجلس مطرح شود همچنین 2 باشگاه طبق قانون باید واگذار شوند و منعی نباید ایجاد شود.

*واگذاری سرخابی‌ها به شرکت‌های خودروسازی عاقلانه نیست

وی بیان کرد: من شنیدم که دولت تاکید بر خرید سرخابی‌ها توسط 2 شرکت خودروسازی دارد که اگر این صحبت‌ها درست باشد اقدام دولت غیر عاقلانه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال سازمان خصوصی سازی می‌تواند بدون مشکلی مزایده چهارم را برگزار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار