سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال خصوصی‌ بسیار موفق‌تر از فوتبال وابسته به نهادهای دولتی است.

پرسپولیس با خصوصی‌سازی موفق‌تر خواهد بود/تا روزی می‌مانم که مرا بخواهندبرانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: خوشحالم که امروز می‌بینم استقلال و پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی هستند و مطمئن باشید پرسپولیس با خصوصی‌سازی موفق‌تر خواهد شد و نتیجه‌اش را هواداران خواهید دید.

ایوانکوویچ در ادامه عنوان کرد: خیلی متقاضی خرید را نمی‌شناسم و فقط کمی حسین هدایتی را می‌شناسم امیدوارم پرسپولیس با واگذاری به بخش خصوصی‌ به آرزوی هواداران خود جامه عمل بپوشاند به هر حال این تصمیم خوبی که دولت گرفته است.

وی در باره اینکه مالک جدید شاید وی را نخواهد تصریح کرد: مربی حرفه‌ای همواره چمدانش را بسته و آماده سفر است من حرفه‌ای بزرگ شدم و حرفه‌ای فکر می‌کنم تا روزی در یک تیم می‌مانم که مرا بخواهند و من با تمام قوا و قدرت برای موفقیت آن تیم تلاش می‌کنیم اگر روزی مرا نخواستند در نهایت با رضایت و صمیمیت به مسئولان دست می‌دهم و جدا می‌شوم.

*فوتبال در آسیا پیشرفت خوبی کرده است

برانکو در خصوص رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیهای سختی در آسیا داریم. تیم‌ها تا دندان مسلح هستند فوتبال در آسیا نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی کرده است باشگاه‌های عربی به واسطه توان مالی خود بازیکنان مطرحی را جذب کردند و همین عامل باعث پیشرفت فوتبال در آسیا شده است.

وی در ادامه عنوان کرد:من بسیار خوشحال هستم که فوتبال آسیا نسبت به سال‌های قبل چندین پله پیشرفت کرده است.

کار تیم‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی و نتیجه گیری و قهرمانی در آسیا بسیار مشکل است با این حال تلاشمان را می‌کنیم هر طور شده با اقتدار از گروهمان صعود کنیم.

*فریب تیم ته جدولی بنیادکار را نمی‌خوریم

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم بنیادکار ازبکستان عنوان کرد: بنیاد کار را به عنوان تیم خوب و منطقی می‌شناسم که فوتبال را به خوبی ارایه می‌دهد هرگز نباید فریب این را بخوریم که این تیم در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد آنها برای باختن به ایران نیامدند بلکه آمدند تا از حیثیت فوتبال خود دفاع کنند بر این اساس بازی سختی مقابل بنیادکار خواهیم داشت.

برانکو عنوان کرد: ما باید این تیم را شکست دهیم تا با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم این هدف باشگاه و هواداران است امیدوارم یکصد هوادار با ایستادیوم بیایند تا جشن صعود بگیریم.

*مجازات خانزاده نباید به قیمت نابود شدنش باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حاشیه‌های اطراف این تیم گفت: همواره تیم‌های بزرگ حاشیه‌های زیادی دارند هر چقدر تیم بزرگ باشد حاشیه‌هایش بیشتر است اما این مدیران و مربیان هستند که درایت خود باید این حواشی را کنترل کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: من حاشیه‌ زیادی در پرسپولیس ندیدیم با یکی دو مورد بی‌انضباطی نمی‌توان پرسپولیس را پرحاشیه نامید.

خانزاده موضوعی بود که نباید اتفاق می‌افتاد اما طبیعی است بازیکنی که تیمش 3 بر صفر باخته روحیه خوبی ندارد و وی هم مثل دیگر هواداران ناراحت است طبیعی است یک بازیکن بعد از باخت با چهره غمگین و روحیه پایین با انتقاد روبروشود و این نشان می‌دهد وی هنوز جوان است و اتفاقی رقم زد که خیلی غیر حرفه‌ای بود.

وی در ادامه عنوان کرد: خانزاده را باشگاه مجازات کرد اما قرار نیست مجازات وی به قیمت نابود شدنش باشد ما که بزرگتر تیم هستیم باید ویرا با درایت و منطق مجازات کنیم تا هم تنبیه شود و هم نابود نشود.

*رعایت انضباط سرآمد کارهایم است

برانکو در مورد صادقیان بیان کرد: من در مورد صادقیان حرفی برای گفتن ندارم او پیش از آن بارها بی‌انضباطی کرده و با اینکه فوتبالیست توانمند و قادری است اما مسائل فنی در اولویت دوم من قرار دارد و رعایت انضباط سرآمد همه کارهایم است.

وی در ادامه بیان کرد: قرار نیست بازیکن بی‌انضباط در مجموعهما جای داشته باشد.

صادقیان آنقدر بی‌انضباطی کرده که حتی صدای کریم باقری هم در آورده است طبیعی است که صادقیان در تیم پرسپولیس دیگر جایی ندارد کریم باقری بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال ایران است وقتی وی در برابر صادقیان به ستوه می‌آید طبیعی است که باید درب خروج باشگاه را به صادقیان نشان دهیم. به هر حال برای صادقیان در تمام مراحل زندگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فصل بعد هر جا است پیروز و سربلند باشد.

برانکو بیان کرد: صادقیان را دوست دارم اما انضباطش مهمتر از دوست داشتنش است غیر از آن باقی بازیکنان در آرامش فوتبال بازی می‌کنند و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند.

*تمرکزم را روی جذب بازیکن نگذاشتم

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان جدید و اخراجی این تیم برای فصل آینده گفت: هیچ وقت از لفظ اخراج استفاده نمی‌کنم. فصل رو به پایان است و طبیعی است باشگاه برای فصل جدید تعهداتی داشته باشد خیلی از بازیکنان قراردادشان به پایان می‌رسد شاید دوست داشته باشند بروند چند بازیکن هم شاید استانداردهای لازم را نداشته باشند و بهتر است توانایی خود را جای دیگر محک بزنند. وقتی بازیکنی ازتیم ما جدا می‌شود دلیل بر ضعف فنی وی نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: کادر فنی پرسپولیس تفکراتی دارد که بر اساس آن تفکرات بازیکنان را جذب می‌کند و شاید یک بازیکن خیلی مطرح باشد اما در تفکرات این تیم جایی نداشته باشد. هدف ما حفظ شالکه اصلی تیم است و مطمئن باشید اگر تغییراتی صورت بگیرد در جهت تقویت تیم پرسپولیس است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر من تمرکزم را روی این موضوع نگذاشته‌ام و رسیدگی به این موضوع را به پایان فصل و مشورت با تمام اعضای کادر فنی موکول کردم در حال حاضر هدف ما برد آسیایی مقابل بنیادکار وکسب نتیجه آبرومندانه در بازی‌های پایانی لیگ برتر است.

*پرسپولیس زلزله را فصل بعد به هواداران نشان می‌دهیم

برانکو در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس گفت: بازی‌های پرسپولیس را از زمانی که مربی تیم ملی بودم پیگیری می‌کردم چرا که چند ملی‌پوش آن زمان در پرسپولیس بازی می‌کردند به طور کامل و با ساختار این تیم آشنا بودم.

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی ایران را ترک کردم بر حسب علاقه بازی‌های ایران نیزپیگیری می‌کردم که یکی از این تیم‌ها پرسپولیس بود. تیمی که هواداران بسیاری در آسیا و دنیا دارد به طور حتم این تیم قابلیت‌های فراوانی هم دارد و کمتر کسی را می‌توانیم پیدا کنیم که علاقه نداشته باشد در این تیم مربیگری کند از این که امروز مربی پرسپولیس هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم بر اساس تفکرات خود و حمایت هواداران بی‌شمار این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانم.

وی ادامه داد: می‌دانستم پرسپولیس با چه مشکلاتی دست به گریبان است و به خوبی می‌دانستم که کار کردن با چنین تیمی چقدر سخت است با این حال پذیرفتم که سرمربی این تیم شوم تا تجربه داشته باشم و تیمی را بسازم و قهرمان کنم که هواداران مشتاقانه منتظر آن هستند.

برانکو تصریح کرد: برای لیگ فعلی نمی‌توان کاری کرد چرا 2 بازی بیشتر باقی نماندهاست اما برای فصل بعد پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و مطمئن باشید پرسپولیس در لیگ پانزدهم تیمی می‌شود که همگان انتظارش را دارند قرار نیست سورچرانی کنیم قرار است پرسپولیس زلزله را به هواداران نشان دهیم.

*محبوبیت کی‌روش به موقعیتش کمک کرده است

برانکو در مورد عملکرد کی‌روش در تیم ملی گفت: کی‌روش را همه می‌شناسند وی مربی با نظم و با دانشی است نتیجه کارش در ایران مشخص است آرزوی روزهای خوب برای کی‌روش دارم وی به محبوبیتی در ایران دست پیدا کرده است همچنین محبوبیت کی‌روش باعث شده که وی در تیم ملی راحت‌ کار کند و بهتر بتواند با این تیم نتیجه بگیرد وی همکار من است و همواره برایش بهترینها را می‌خواهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم صبورانه تیم پرسپولیس را حمایت کنند تا همراه و با کمک هم این تیم را بسازیم شان پرسپولیس حفظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار