سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور شما خبرنگاران نشان می‌دهد که نتیجه این بازی چقدر اهمیت دارد اگر نتوانیم نتیجه لازم را در بازی فردا بگیریم کارهایی که در گذشته انجام دادیم فایده‌ای ندارد.

اگر فردا نتیجه نگیریم تمام زحماتمان هدر می‌رود/هواداران یار دوازدهم ما باشندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ایوانکویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی با بنیادکار ادامه عنوان کرد: بازی‌های گذشته بنیاد کار را دیدم امتیاز کسر شده توسط آنها اصلا نشان دهنده کیفیت بالای این تیم نیست. فردا بازی راحتی نداریم یک روز دشوار را پیش رو داریم با حضور هواداران این بازی سخت برایمان راحت تر می‌شود از هواداران می‌خواهیم که ورزشگاه آزادی را فردا پر کنند و یار دوازدهم ما باشند تا با حمایت آنها شادی پیروزی را تقسیم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با استفاده از تمرینات ضریب اشتباهات را پایین می‌آوریم اما این کار زمان می‌خواهد ما احتیاج به تمرکز حواس داریم در بازی با پیکان نشان دادیم که بهتر شدیم ، نشان دادیم که در فاز دفاعی اشتباهمان برطرف شده است فقط از شانس‌های که برای گلزنی به دست آورده‌ایم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بر من روشن است که هواداران از نتایج کسر شده ناراحت هستند جزو حداقل انتظارات این است که پرسپولیس برای قهرمانی بجنگد عشق ورزی هواداران به پرسپولیس قدمت 50 ساله دارد طی 50 سال گذشته هواداران همیشه بودند و عشق خود را به تیم محبوبشان نشان دادند این عشق ورزی، هواداران را وادار می‌کند با وجود سختی فراوان برای تشویق تیمشان به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از حمایت شما تشکر می‌کنم امیدوارم به همراه شما و طرفداران در کنفرانس بعد از بازی به شادی بپردازیم.

*مایکل اومانا: نباید روی اشتباهات فردی گل بخوریم

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با بنیاد کار گفت: ما می‌دانیم بازی مهمی در پیش داریم و از اهمیت آن آگاه هستیم ما باید از تیم، هواداران و هر کسی که در کنار ما است دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مایکل اومانا در ادامه عنوان کرد: ما می‌دانیم که بنیاد کار چقدر تیم خوبی است  به هر حال اگر بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولیت تیم اطلاع دارم و می‌خواهیم در خط دفاع حداقل از اشتباهات فردی گل نخوریم باید تمرکزمان را تا دقیقه 94 تا 95 حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.