پنجعلی: از پرسپولیس چیزی باقی نمانده‌است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس به گونه‌ای است که حرفی برای گفتن نمانده و امیدوارم این روزها به سرعت بگذرد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛درحاشیه برگزاری کلاس‌های پرولایسنس در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: دیگر از تیم پرسپولیس چیزی نمانده که بخواهیم درباره‌اش حرف بزنیم.

وی در مورد خصوصی سازی این باشگاه گفت: از قبل هم مشخص بود که این تیم را به بخش خصوصی واگذار نخواهند کرد فقط ای کاش با مردم صادق بودند و رو راست با آن‌ها برخورد می‌کردند. در حال حاضر فصل نقل و انتقالات است و باید هرچه زودتر تکلیف این دوتیم مشخص شود،مردم این دو تیم را دوست دارند و نباید با احساسات مردم بازی شود.
 
مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی در مورد تیم ملی فوتبال بزرکسالان گفت: ان چیز که در فوتبال  مهم است ساختار بوده و شخص حرف اول را نخواهد زد بنابراین بایدساختار اصلاح گردد.
 کی‌روش مربی بزرگی است و مربیان حرفه ای مثل کی‌روش و برانکو کار حرفه انجام می‌دهند و باید با اصلاح ساختار بهترین استفاده رااز این مربیان ببریم.

وی در پایان درباره واگذاری سرخابی‌ها به اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: امیدوارم در چند روز و هفته ی آینده خبرهای خوبی بدست ما برسد.اگر هیات مدیره تلفیقی از ورزشی‌ها،پیشکسوتان و مسئولین باسابقه باشد خوب است.

پنجعلی در پایان گفت: امیدوارم در چند روز آینده یا هفته ی آینده خبرهای خوبی به دست ما برسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار