مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان نفت تهران بر خلاف مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از مصدومیت من از لیست تیم کنار نمی‌گذاشتند.

صد رحمت به نفتی‌ها!/اولویتم با پرسپولیس استرضا نوروزی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پارگی رباط صلیبی، من را از حضور در ترکیب پرسپولیس محروم کرد و این موضوع بدشانسی بزرگی است که امکان دارد برای هر فوتبالیستی بدون توجه به این که در کدام تیم بازی می‌کند رخ دهد، اما حتم دارم که اگر در تیم فوتبال نفت تهران می‌ماندم مسئولان این تیم با حرفه‌ای‌گری بعد از مصدومیت من را از لیست خارج نمی کردند.
 
وی افزود: بعد از رفع مصدومیت فرصت داشتم در 8 بازی لیگ برتر و 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی کنم، اما حمید درخشان و مسئولان وقت این تیم با نامهربانی من را از فهرست نفرات نیم فصل دوم کنار گذاشتند. این موضوع سبب شد از لحاظ روحی و روانی لطمه بسیاری ببینم.
 
نوروزی در ادامه خار نشان کرد: پرسپولیس در این فصل به دلیل تغییرات مداوم در کادر فنی و مدیریتی سال خوبی نداشت و می‌بینیم که به مانند سال‌های گذشته در پایان لیگ بازیکنان مبلغ قابل توجه‌ای از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند.
 
وی با اشاره به پایان قراردادش با تیم پرسپولیس ابراز داشت: قرارداد من و 11 بازیکن تیم پرسپولیس به پایان رسیده است، اما علاقه دارم در صورتی که کادر فنی بخواهد و وضعیت مدیریتی این باشگاه معلوم گردد سال بعد نیز در خدمت پرسپولیس باشم در واقع اولویتم برای فصل آینده تمدید قرارداد با سرخ پوشان پایتخت است.
 
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با سوالی مبنی بر این که برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم قصدی برای تمدید قرارداد رضا نوروزی دارد یا خیر؟ بیان کرد: هر چند که امسال نتوانستم خود را به برانکو ایوانکوویچ ثابت کنم ولی این مربی کروات از کارنامه من مطلع است و می‌داند که سابقه آقای گلی لیگ برتر فوتبال را دارم. بنابراین اگر برانکو صلاح بداند و اطمینان دهد که در اندیشه‌های تاکتیکی‌اش برای فصل بعد قرار دارم با تمام وجود در خدمت هواداران و تیم پرسپولیس خواهم بود تا این فصل لیگ برتر را که به دلیل مصدومیت نتوانستم انتظارات را برآورده کنم جبران نمایم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار