پیشکسوت فوتبال گفت:سالهای‌ زیادی است که صاحب اصلی پرسپولیس و استقلال خداست و در آینده نیز این دو تیم روی پای خودشان خواهند ایستاد.

خدا صاحب اصلی سرخابی‌ها است/ ریشه پرسپولیس و استقلال را نمی‌توانند از بین ببرندامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به طور کلی کرسی تصمیم گیری کار هر کسی نیست و باید در خصوص تصمیم گرفتن تمرین کنیم. استقلال و پرسپولیس 50 سال است دست خدا است و نگران نباشید و این دو تیم برای هیچ کس نیست. چند سال است که بعضی از افراد تلاش می‌کنند تا این دو تیم را نابود کنند، اما باید بگویم که نتوانستند چون کمر این دو باشگاه به جمهوری اسلامی بسته است و خیلی محکم این حرف را به بعضی از افراد می‌ زنم که "نمی‌توانید این  دو تیم را نابود کنید."

وی بیان کرد: انسان‌های مختلفی را به وسط می آورند که بار کلی را روی دوش آنها نیندازند. مگر می‌شود که برای یک باشگاه 9 مدیر عوض کنید در طول یک سال؟! این مساله از کجا استنباط شده است؟ من اعتقاد دارم که این دو باشگاه روی پای خود می ایستند. به خصوص باشگاه  پرسپولیس که عشق ما است و پای آن هم می‌ایستیم و تا آخر دفاع کنیم و اگر زورمان هم نرسید عیبی ندارد. مگه همیشه زمین فوتبال می‌رفتیم برنده بیرون می‌آمدیم؟ و بهتراست بگویم که برای برد می‌جنگیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
جاوید
۲۱:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
هدایتی وامثالهم انواع مزایده های کلان ده ساله میگیرند از مخابرات وشرکت نفت ..اونجا اهلیت دارند ولی برای پرسپولیس ندارند..اقایون شما رو به خدا به فکر این هوادارها باشید ..
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
از قدیم گفتن هر چیزی رو به امان خدا نصبت دادن خوب نیست . شما نماینده کل کشور نیستی . سرخابی باید خصوصی بشه حتی اگه در مقطعی به زمین بخورد . پیروزی واقعی بلند شدن روی پای خود است بعد از هر شکست . ما که راضی به پرداخت پول از سوی بیت المال به این دوتیم نیستیم.
آخرین اخبار