صاحب استقلال فردا معرفی ونماینده هدایتی مدیر عامل پرسپولیس می شود؟

دو تیم استقلال و پرسپولیس این روز ها شرایط مشابهی از لحاظ بلاتکلیفی دارند و هر لحظه امکان تغیییرات در اعضای هیئت مدیره و مدیر املی این دو تیم وجود دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گزینه های جدی مدیر عاملی دو تیم استقلال و پرسپولیس این روز ها صاحب پناه عضو هیئت مدیره استقلال و امیر عابدینی مرد همیشه در صحنه پرسپولیس نیز گزینه مدیر عاملی سرخپوشان است.

کامران صاحب پناه به عنوان رییس هئیت مدیره و البته زمانی هم به عنوان مدیر عامل در استقلال فعالیت کرد و اکنون نیز به عنوان عضو هیئت مدیره شانس حضور مجدد در مدیریت اجرایی یا همان مدیر عاملی است.

امیر عابدینی هم که این روزها در گیر فعالیت شرکت استیل آذین برای خرید پرسپولیس بود این شانس را دارد که جای محمد حسین نژاد فلاح را در صندلی سرخ بگیرد .

عابدینی نماینده هدایتی برای خرید پرسپولیس بود و آن موضوع آیا ارتباطی به اعتراضات اخیر بابت رد اهلیت هدایتی و استیل آذین دارد یا خیر از حوصله این بحث خارج است.

مهم تر از اینکه چه کسی روی صندلی های سرخ و آبی می نشیند باز گشت به گذشته ای است که هر بار در این دو تیم شاهد هستیم والبته هر بار هم ادعای این را دارند که این دو تیم را به سر و سامان میرسانیم اما هر سال دریغ از پارسال و باز هم آدم های تکراری و امتحان پس داده ...
یکی باید این موضوع را روشن کند که مگر مشکل این دو تیم اشخاص هستند ؟

بحث بلاتکلیفی و بی پولی این دو تیم را اذیت کرده است اما در طرف دیگر سرخابی ها کودکان سر راهی هستند که هیچکس آنها را سر پرسی نمی کند و یا اگر کسی می خواهدش صلاحیت سرپرستی ندارد فقط و فقط این می ماند که برخی ها بازی با نام این دو تیم را دوست دارند و هرگز در این راه کوتاه نمی آیند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
چاره درد تیم پرسپولیس فقط مهندس عابدینی است امیوارم این خواسته چندین ساله محقق شود
آخرین اخبار