سبک دست:

کار گروه تخصصی، هیئت مدیره سرخابی‌ها را مشخص می‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال گفت: طبق اطلاع من کارگروه تخصصی در وزارت ورزش و جوانان اعضا هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال را مشخص می‌کنند.

شاهرخ سبک دست در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته گزارش کاملی از سوی باشگاه به سجادی و کارگروهی که در وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکیل شده ارائه شد و در حال حاضر مسئولان در صدد بررسی مسائل هستند که امیدوارم مسئولان مربوطه طی روزهای آینده تصمیمات خود را اعلام نمایند.

وی درباره بحث‌های مالی باشگاه استقلال افزود: هنوز تصمیم درباره این مساله به صورت قطعی گرفته نشده است و به طور کلی باید لیست بدهی مشخص شود و مکانیزمی برای پرداخت بدهی‌های گذشته صورت گیرد تا برنامه‌ریزی مالی برای فصل آینده با مشکل رو برو نشود و هر فردی که هدایت مالی باشگاه را بر عهده دارد بتواند مراحل را به خوبی پشت سربگذارد.

سبک دست در خصوص اینکه گفته می‌شود او به صورت 3 ساله استقلال را اجاره کرده است تصریح کرد: به طور کلی بحث اصلی این است اگر قرار باشد در مورد خصوصی‌سازی و درآمدزایی به نتیجه برسیم باید یک دوره سه ساله در نظر گرفته شود تا با باشگاه بتواند بسترهای خصوصی‌سازی را فراهم آورد و به درآمدهای لازم دست پیدا کند.

 ازطرفی دیگر باید بگویم که این مسیر اقتصادی سه ساله را همه از جمله وزارت ورزش و جوانان بخش خصوصی‌ و یا ما نیز می‌توانیم پیگیری کنیم اما نکته قابل توجه این است که این مسیر سه ساله باید حمایت شود تا بتواند به نتایج دلخواه برسد به طور حتم این مدت 3 ساله به حمایت دولت نیاز بیشتری دارد تا بتواند مراحل را به خوبی طی کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار