منتظری هشتمین ایرانی تاریخ الاهلی قطر

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با پیوستن به تیم فوتبال الاهلی قطر هشتمین ایرانی تاریخ این باشگاه قطری لقب گرفت.

منتظری هشتمین ایرانی تاریخ الاهلی قطربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پژمان منتظری مدافع ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان با پیوستن به تیم الاهلی قطر هشتمین ایرانی تاریخ این باشگاه لقب گرفت.
 
پیش از منتظری بازیکنان مطرحی از فوتبال ایران با پیراهن تیم الاهلی در لیگ قطر به میدان رفته اند و البته یک سرمربی ایرانی هدایت سبزپوشان دوحه را بر عهده داشته است.
 
حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 تنها مربی ایرانی تاریخ الاهلی است که در فصل 1999- 1998 لیگ قطر بر روی نیمکت این تیم نشست.
 
اولین بازیکن ایرانی که برای الاهلی به میدان رفته، عبدالعلی چنگیز است که در سال‌های 1986 تا 1988 ، 2 فصل پیراهن این تیم را به تن کرد.
 
فرشاد پیوس نخستین بازیکن پرسپولیس الاهلی قطر نام گرفت که در لیگ 1989-1988 در 12 بازی 9 گل برای این تیم به ثمر رساند.
 
رحمان رضایی سومین بازیکن ایرانی الاهلی، در فصل 2010،2009 لیگ ستارگان قطر در 9 بازی برای این باشگاه یک گل زد.
 
فریدون زندی بازیکن دو رگه ایرانی آلمانی فوتبال کشورمان بین سال های 2012 تا 2014، 18 بار برای الاهلی به میدان رفت و 3 گل به ثمر رساند البته مصدومیت شدید وی در جریان یکی از بازی های تیم الاهلی از ناحیه ساق پا هیچ گاه از ذهن فوتبال دوستان پاک نخواهد شد.
 
مجتبی جباری دیگر بازیکن ایران است که از نیمه فصل 2014،2013 به باشگاه الاهلی پیوسته و تا سال 2017 با آن ها قرار دارد وی تاکنون در 42 بازی، 14 بازی دروازه حریفان الاهلی را باز کرده و عنوان موفق ترین ایرانی باشگاه را به خود اختصاص داده است.
 
سید جلال حسینی مدافع ملی پوش کشورمان نیز فصل گذشته در 24 بازی موفق به زدن یک گل برای فرماندهان سبز پوش دوحه شد.

حال باید به انتظار شروع فصل جدید لیگ ستارگان قطر ماند و دید پژمان منتظری که در تیم ام صلال قطر کارنامه 39 بازی و 2 گل را ثبت کرده است اکنون با پیوستن به مجتبی جباری همبازی سابقش در تیم فوتبال استقلال تهران چه عملکردی را در باشگاه الاهلی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار