رئیس کار گروه نظارت مجلس بر واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: معتقدم که مسئولان وضعیت واگذاری سرخابی‌ها را هر چه سریعتر باید مشخص کنند.

وضعیت سرخابی‌ها باید هر چه زودتر مشخص شود/استناد به طرح دو فوریتی نباید صورت بگیردحسن زمانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسئولان بعد از این مدت هنوز نتوانستند اهلیت خریداران مشخص کنند و این موضوع باعث شده که واگذاری این 2 باشگاه با مشکل مواجه شود.
 
زمانی در ادامه عنوان کرد: طرح دو فوریتی توسط یکی از نمایندگان مجلس از نمایندگان مجلس تهیه شده است، اما هنوز مراحل قانونی‌اش را طی نکرده است بر این اساس مسئولان نباید به این مسئله استفاده  کنند.
 
*مجلس پایبند به مصوبه‌ قبلی‌اش است
 
وی بیان کرد: سازمان خصوصی سازی باید بداند که مجلس همچنان به مصوبه‌اش در مورد واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی پیایبند است و هیچ تغییری در مصوبه‌اش نداده است.
 
زمانی درباره اینکه گفته می‌شود مزایده پنجم برگزار می‌شود، تصریح کرد:در حال حاضر این موضوع را دو ماه عقب‌ انداختند تا د2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده برنامه ریزی کنند، اما به نظرم مسئولان باید هر چه سریعتر وضعیت این 2  باشگاه را برای واگذاری مشخص کنند که قصد دارند سرخابی‌ها را به بخش خصوصی بدهند یا کماکان می‌خواهند این 2 باشگاه را طبق روال قبلی اداره کنند.
 
*سرخابی‌ها برنامه ریزی مدونی نخواهند داشت
 
وی تصریح کرد: به نظرم اداره این 2 باشگاه به این صورت به مانند این است که زخم سرخابی‌ها هنوز ترمیم نشده است و این 2 باشگاه برنامه ریزی مدونی برای فصل آینده نخواهند داشت، به هر حال مهلت 2 ماهه روی نتایج سرخابی‌ها تاثیر بدی خواهد داشت.
 
رئیس کار گروه واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی اظهار داشت: از مسئولان وزارت ورزش و اعضای مجمع خواهش می‌کنم که هر چه سریعتر وضعیت این د باشگاه را مشخص کنند و بیان کنند در نهایت می‌خواهند چگونه ابن دو باشگاه را اداره کنند تا نگرانی هواداران این دو باشگاه برطرف شود.
 
*مهلت 2 ماهه دردی را دوا نمی‌کند
 
زمانی عنوان کرد: با توجه به اینکه این 2 باشگاه یک سال که درگیر مسائل خصوصی سازی هستند مهلت 2 ماهه دردی از این 2 تیم دوا نمی‌کند.
 
*نظراتمان را به سازمان خصوصی منعکس می‌کنیم
 
وی درباره نظارت مجلس بر امر خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: به هر حال نمایندگان مجلس راجع به این موضوع با مسئولان امر صحبت خواهند کرد و نظراتمان را به سازمان خصوصی سازی منعکس می‌کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مزایده پنجم بستگی به تصمیم هیات واگذاری سرخابی‌ها دارد که با توجه به مسائل پیش آمده قصد انجام این کار را دارد یا نه!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار