میناوند: پرسپولیس به خانه تکانی اساسی نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سرخپوشان پایتخت در این فصل عملکرد خوبی نداشتند و معتقدم که تیم فوتبال پرسپولیس نیاز به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.

مهرداد میناوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌شد الهلال تیم بسیار قدرتمندی بود. پرسپولیس نباید مقابل این تیم عقب می‌نشست اما تیم دستور دفاعی داشت. شما دیدید که مهاجم نوک پرسپولیس تا وسط زمین عقب می‌آمد.    
 
وی در مورد اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس در این بازی و بازی‌های دیگر فصل، خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی امسال کمر پرسپولیس را شکست اما باز هم شاهد این بودیم که بازیکنان پراشتباه گذشته در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند. من نمی‌دانم چه اصراری است که بازیکنان پر اشتباه برای پرسپولیس بازی کنند.
 
میناوند  ادامه داد: به نظر من باید 50 درصد از بازیکنان حال حاضر پرسپولیس را مرخص کنند و چند بازیکن خوب به تیم بیاورند تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنند تا تیم سال بعد دچار این مشکلات نشود.
 
وی در پایان افزود: امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف مالک باشگاه هم روشن شود و برای مدیریت پرسپولیس از افرادی مانند کاشانی، عابدینی یا دادکان استفاده شود تا پرسپولیس دچار بحران مدیریتی نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار