کلهر: حربه عربستانی‌ها این بار هم نتیجه بخش بود/ پرسپولیس از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سطح بالایی به خصوص از پرسپولیس شاهد نبودیم.

کلهر: حربه عربستانی‌ها این بار هم نتیجه بخش بود/ پرسپولیس از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشتمحمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال حربه‌های که تیم‌های  عربی برای باشگاه‌های  ما بکار می‌برند همواره نتیجه داده است بر این اساس بازیکنان پرسپولیس روحیه لازم نداشتند طراوت و شادابی را در بازی پرسپولیس شاهد نبودیم.

چیدمان مهره‌های  پرسپولیس باید تغییر می‌کرد

 کلهر در ادامه عنوان کرد: الهلالی‌ها با ارائه بازی ترکیبی و زیبا توانستند نتیجه این بازی را به نفع خود به پایان ببرند و به دور بعد مسابقات صعود کنند معتقدم اگر پرسپولیس چیدمان مهره‌هایش را تغییر می‌داد شاید می‌توانست در این بازی نتیجه بگیرد.

وی تصریح کرد: بازیکنانی همچون بنگر، کفشگری، پیام صادقیان گابریل و خانزاده می توانستند به پرسپولیس کمک کنند اما به علت مصدومیت و محرومیت نتوانستند بازی کنند به هر حال پرسپولیس از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت.

 اشتباهات فردی در انتقال توپ مشکل اصلی پرسپولیس بود

 وی تصریح کرد: پرسپولیس باید ارائه بازی تهاجمی را در دستور کار قرار می‌داد اما این کار نکرد همچنین اگر این تیم بازیکنانی با قابلیت بالای فنی داشت می‌توانست الهلال را تحت فشار قرار دهد و به این صورت هم نتیجه را واگذار نمی‌کرد.

کلهر تصریح کرد: اشتباهات فردی در انتقال توپ مشکل اصلی این تیم مقابل الهلال بود.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس از همان ابتدای فصل با مشکلات مدیریتی  مواجه بود عدم هماهنگی و تعامل بین هیات مدیره، مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در ابتدای فصل مشهود بود

 نفراتی در خور نام پرسپولیس باید جذب شوند

 وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال پرسپولیس باید به سرعت  شروع به  بارگیری برای فصل بعد کند تا شرایط بهتری در فصل آینده داشته باشد همچنین مسئولان این تیم باید نفراتی  در خور نام پرسپولیس  جذب کنند تا با قدرت فصل جدید را شروع کنند مسئولان پرسپولیس دروازه بان، مدافع و مهاجمان توانمند برای فصل آینده نیاز دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مدیریت ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار