پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اخلاق و ادب و تواضع نوروزی به غیر از مسائل فنی از ویژگی‌های مهم این بازیکن بود.

محمود کلهر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران بهدر گفتگو با حوزه فوتبال و فوتسال  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: داماش تهران در لیگ دسته دوم اولین باری بود که تشکیل شده بود و نوروزی در این تیم شاگرد من بود، سال خیلی خوبی داشت و به غیر از مسائل فنی که برای تیم 25 گل به ثمر رسانده بود، در بحث اخلاقی که مهم‌تر از همه چیز است بسیار خوب عمل کرده بود و در همان سال 85 که تیمی به عنوان داماش شرکت کرده بود، باعث شده بود تا همه او را هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی به خوبی بشناسند و این روند رو به رشد خود را ادامه داد تا با ویژگی‌های فنی و اخلاقی خوبی که داشت به پرسپولیس و تیم ملی راه پیدا کند و کاپیتان پرسپولیس شود و خودش را در دل همه مربیان، بازیکنان و هواداران جا دهد.

وی اضافه کرد: من از خبر درگذشت ناگهانی او شوکه شدم، برادر هادی یعنی مهدی هم که از او بزرگ‌تر بود، شاگرد من بود اما مهدی دچار پارگی رباط شد و ادامه نداد ولی هادی که از استعداد خوبی هم برخوردار بود، توانست به درجات بالا دست پیدا کند. نوروزی خصوصیات بازیکنان بزرگ را داشت و بازیکن کمیابی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من این ضایعه بزرگ را به خانواده‌اش و همه بازیکنان و کادر فنی و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. از دست دادن او غم بزرگی برای هواداران و پرسپولیسی‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار