کفشگری:

تغییر مدیر عامل به ما ضربه زد/ بازیکن جذب کنید تا آخر فصل بهانه‌ای نباشد

کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امروز به محل این باشگاه رفت اما موفق به برگزاری جلسه با مسئولان نشد.

تعویض مدیر عامل به ما ضربه زد/ بازیکن جذب کنید تا آخر فصل بهانه‌ای نباشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهرداد کفشگری‌ ظهر امروز برای رسیدگی به وضعیت قرار داد و مطالبات خود راهی باشگاه پرسپولیس شد تا با مسئولان این باشگاه گفتگو داشته باشد که گویا مسئولان در جلسه‌ای حاضر بودند و این بازیکن نتوانست جلسه‌ای را با طاهری برگزار کند.

کفشگری بعد از یک ساعت و نیم معطلی دست خالی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.
کفشگری در خصوص حضور خود در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: متاسفانه نمی‌دانم این روزها در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد و باید بگویم این تیم وضعیت خوبی ندارد به جای اینکه از ابتدای کار در فصل نقل وانتقالات به فکر جذب بازیکنان باشند اما نظاره‌گر هستیم که این امر صورت نگرفته و تازه پایان فصل صحبت‌هایی در خصوص اینکه بهتر بود ابتدای فصل بازیکن جذب می‌کردیم به میان می‌آید.

وی افزود: پرسپولیس در سال‌های گذشته نیز با مشکلاتی روبرو بود و جا به جایی‌ پیش از حد مدیران عامل باعث شد که این تیم با مشکلاتی مواجه شود و ضرباتی به باشگاه وارد گردد.

کفشگری تصریح کرد: من با تیم پرسپولیس یک سال دیگر قرار داد دارم و امروز نیز در باشگاه حاضر شدم تا درباره مطالباتم با مسئولان مذاکره‌ای داشته باشم اما من مسئولی ندیدم و قرار شد بروم و فردا مجددا به باشگاه بیایم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار