نشست خصوصی اعضای هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال در خصوص تعیین سرمربی فصل آینده این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نشست خصوصی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته به گونه‌ای در سکوت خبری برگزار شد که اعضای حاضر در آن تصمیم گرفتند، حداکثر تا پایان هفته آینده، بر روی یک گزینه برای هدایت استقلال به توافق برسند.

طبق شنیدها از یک منبع آگاه حاکی از آن است که برخی از مربیان به صورت داوطلبانه آمادگی خود را برای هدایت آبی‌پوشان به هیات مدیره این باشگاه اعلام کرده‌اند ودر جلسه روز گذشته نیز نام چند گزینه دیگر توسط اعضاء هیات مدیره استقلال به روی میز آمد .

گفتنی است:با توجه به شرایط حساس باشگاه فوتبال استقلال، نگرانی‌ها، فشار هواداران و بلاتکلیفی این تیم برای آماده سازی فصل آینده، اعضای هیات مدیره متفق القول به این نتیجه رسیدند که سرمربی آینده استقلال را حداکثر تا پایان هفته آتی معرفی کنند.

لازم به ذکر است:استقلال در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به نتیجه بهتر از ششمی در جدول رده‌بندی نرسید و لیگ را، با شکست دربی 80 به پایان رساند.

اعضای هیات مدیره باشگاه فوتبال استقلال از میان گزینه‌های داخلی و خارجی قصد انتخاب سرمربی آینده این تیم را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۳۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ضمن احترام به مربیان داخلی باید قبول کنیم از کسی که دیپلم دارد انتظار معلومات و دانش کسی که دکتری دارد را نمیتوان داشت .دانش مربیان ما در حد مربیان درجه یک نیست .نیازی هم نیست که به دنبال مورد استثناء بگردیم .باید واقعیت را قبول کنیم .یک مربی خوب خارجی و عدم دخالت در کارهایش و دادن فرصت کافی به او میتواند چاره ساز باشد.
Iran (Islamic Republic of)
کامی
۱۴:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
به احتمال زیاد یا صمد مرفاوی هست یا پرویز مظلومی
ما که به تصمیم های عجیب وغریب آقایون عادت داریم!!!'!!!
بیچاره ما هواداران که هیچکی ما رو نمی بینه!!!!!!
آخرین اخبار