دیگر کمتر کسی رغبت به حضور در تیم فوتبال پرسپولیس را دارد

زمانی بازیکنان برای اینکه فقط چند دقیقه ای را کنار تیم فوتبال پرسپولیس باشند، سر و دست می‌شکستند.

دیگر کمتر کسی رغبت حضور در تیم فوتبال پرسپولیس را داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران شرایط خوبی را تجربه نمی کند، سرخ پوشان پایتخت به غیر از مشکلات مدیریتی، با کمبود منابع مالی نیز دست و پنجه نرم می کند، پرسپولیس 93-94 در چند دیدار آخرش بدون اسپانسر به میدان رفت و امید آخرشان واگذاری سرخابی های پایتخت بود که آن هم در نهایت به سریال 90 قسمتی تبدیل شده است.
 
باشگاه پرسپولیس که خود را آماده می کرد تا با توان کامل در بازار نقل و انتقالات میان فصل نقش بسزایی ایفا کند و حتی زمزمه هایی از مذاکره با ستارگانی از جمله جلال حسینی، اشکان دراگه و... به گوش می رسید، یکباره ورزش برگشت و شایعه کمبود منابع مالی به حدی پیشرفت کرد که مسئولین باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب اسپانسر آغاز کردند تا حداقل هزینه اردو و جذب بازیکنان جدید را داشته باشد.
 
اما نکته جالب و حائز اهمیت این است که لیست خروجی تیم فوتبال پرسپولیس لو رفته و حال باید دید مدیریت! سرخ پوشان بدون در اختیار داشتن منابع مالی مورد نیاز توانایی پیدا و جایگزین کردن بازیکنان مد نظر برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم را دارد یا خیر.
 
به غیر از مشکل جذب بازیکنان مد نظر، تیم فوتبال پرسپولیس با مشکلات دیگری نیز دست وپنجه نرم می کند، دیگر مثل گذشته بازیکنان میل چندانی به حضور در میان سرخ پوشان را ندارند که می توان گفت این بی میلی از نتایج ضعیف کسب شده در چند سال اخیر و نبود مدیریت واحد در این تیم تهران نشات می گیرد.

 در همین فصلی که گذشت پرسپولیسی ها 5 مدیر عامل را به خود دید که به نوعی رکورد محسوب می شود و می توان این موضوع را در کتاب گینس ثبت کرد نبود ثبات مدیریتی کنار عدم تامین منابع مالی باعث می شود که دیگر کمتر کسی رغبت چندانی به حضور در تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشد بازیکنان زمانی برای اینکه فقط چند دقیقه ای را کنار تیم فوتبال پرسپولیس باشند، سرو دست می شکستند اما امروزه به غیر از تعداد اندکی که به عشق پیراهن حاضر به حضور در زمین هستند بازیکنی را نمی‌توان پیدا کرد که به خاطر پیراهن بخواهد در تیم مردمی پرسپولیس حاضر شود.
 
در انتها فقط می توان امیدوار بود که آسیب شناسی مناسب در این مورد انجام شود ودر آینده نزدیک شاهد نمایش واقعی سرخ پوشان پایتخت باشیم.

گزارش از ایمان جعفری
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۱:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اون زمانی که برای بازی در پرسپولیس سرو دست می شکستند با غیرتشون یازی می کردند
نه مثل امروز که فقط پول شده ارزوی بازیکن
آخرین اخبار