بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری پیش آمده در رختکن یک اتفاق ساده بود که برخی از مطبوعات به آن دامن زدند که سرپرست تیم در جریان کامل قضایا بود.

درگیر شدم اما خوردبین در جریان بودمبین میردورقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیرامون درگیری پیش آماده در رختکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چند روز پیش یک درگیری ساده در رختکن بین من و بازیکن دیگری از تیم پیش آمد اما مورد خاصی نبوده و ممکن است از این اتفاقات در تمام باشگاه‌های فوتبال بوجود آید اما نکته جالب و حائز اهمیت این است که در مورد این موضوع با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده‌ام اما برخی افراد در مطبوعات از قول من مصاحبه‌هایی را منتشر کردند که روحم از این موضوع خبر نداشت این مسئله پیش پا افتاده است و دامن زدن برخی قلم بدستان باعث بوجود آمدن تنش‌ها و شائبه‌هایی شد.

شماره 30 تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از بدو ورود به جمع سرخپوشان پایتخت حواشی را برای من ایجاد کردند و باعث به تاخیر افتادن رسیدنم به ترکیب اصلی شدند این فشارها به نوعی برای فشار و به حاشیه بردن سرمربی وقت تیم بود و دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نکردند شاید این حواشی را برای بازیکن دیگری ایجاد می‌کردند به طور کامل از فوتبال کناره‌گیری می‌کرد.

وی در مورد حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس و حاشیه‌های پیش آمده در این تیم گفت: من زمانی به پرسپولیس ملحق شدم که این تیم نیاز به مدافع چپ داشت و با توجه به اینکه قابلیت استفاده از 2 پا را دارم به عنوان سهمیه زیر 23 به جمع سرخپوشان پیوستم اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها به حاشیه‌ها دامن می‌زنند. وقتی یک برنامه تلویزیونی نصف وقتش را به حضور من در پرسپولیس اختصاص می‌دهد به معنای قصاص قبل از جنایت است. زمانی که به پرسپولیس آمدم تصورم این بود که همه موارد در زمین رقم می‌خورد اما به مرور زمان دیدم این گونه نیست و خیلی از فوتبال دوستان مسائل مطرح شده در مطبوعات و آن برنامه تلویزیونی را باور کردند.

میردورقی ادامه داد: همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و خود را به ترکیب اصلی برسانم همه هواداران به خوبی دیدند که از همان پستی که من در آن بازی می‌کنم سرخپوشان چه مقدار ضرر کردند با تمام توان تلاش می‌کنم و مطمئن باشید چنان عملکردی از خود نشان می‌دهم که حاشیه‌سازان نتوانند سرشان را بالا بگیرند.

بازیکن پرسپولیس خاطر نشان کرد: پدرم نقشی در پیوستن به جمع سرخپوشان نداشت بلکه حضور من در پرسپولیس برای خودم و برادرانم که فوتبال را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند حاشیه‌ساز شد و در محیط دانشگاه و مکانهای عمومی با واکنش منفی مردم رو به رو شده‌ایم.

میردورقی در پایان تصریح کرد: خیلی علاقمندم که فوتبال را در تیم محبوب و مردمی پرسپولیس ادامه دهم و تا پایان با تمام حاشیه‌سازان می‌جنگم و به عنوان سهمیه زیر 23 سال به پرسپولیس خدمت می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار