رئیس فدراسیون اسکیت گفت: مشکلات و معضلات پیش روی خردسالان اسکیت برای ما نگران کننده است و آنها با قربانی احساسات خود نکنیم.

کودکان را قربانی احساسات هیجانی خود نکنیم /دبیر فدراسیون اسکیت: نگران سلامت کیمیا هستیمفریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت در رابطه با کیمیا جعفری اسکیت باز 2/5 ساله به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه خانواده ها از رشته اسکیت حمایت می کنند، استعداد کیمیا را تحسین می کنم و خانواده‌اش را مورد حمایت دانشی قرار می دهم.
 
امیدوارم کیمیا، مربی و خانواده وی مراقبت کامل داشته باشند، چرا که اسکیت سرعتی برای کودکان زیر 5 سال ممنوع می باشد و سلامت و برای ما مهم تر از هر چیزی می باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: این عمل با سلامت کامل کیمیا مغایرت دارد، و به لحاظ کم سن بودن او اجازه نداریم با این عمل هیجانی برخورد کرده و برای وی  تعیین تکلیف رشته کنیم، چرا که کیمیا هنوز قادر به انتخاب و تصمیم گیری نیست.
 
محمدیان در ادامه افزود: ما در تهران و سایر استانها جشنواره کودکان زیر 10 سال را هر ساله برگزار می کنیم، و حضور کودکان کم سن و سال استقبال می کنیم و آنها را مورد تشویق و حمایت فدراسیون قرار می دهیم.
 
وی در ادامه اذعان داشت: امیدوارم مربیان ما، کودکان کم سن را قربانی احساسات هیجانی خودشان نکنند و مراقب آسیب دیدگی و سلامت آنها باشد، همچنین کیمیا تنها اسکیت باز خردسال به شمار نمی‌آید، اسکیت بازان دیگری هم در این سن و سال وجود دارند که نباید با آنها هیجانی برخورد و در مسیر رشد تکامل آنها دقت  مراقبت بیشتری داشته باشیم همچنین در المپیک نوجوانان چین شاهد اسکیت بازان کوچک این سنی بوده ایم و نباید دچار خطا شویم.
 
محمدیان همچنین با اشاره به المپیک چین در سال 2008 گفت: کشور چین برای هر چه بهتر برگزار کردن المپیک از کودکان 4 تا 14 ساله جهت حرکات سنگین نمایشی استفاده کرد و تا جایی که آنها را زیر فشار تمرینات سنگینی قرار داده بود ، یونیسف به آنها ایراد گرفته و مورد مواخذه قرار داد، چرا که حق نداشتن از کودکان کم سن در رشد و تکامل انتظار حرکات سخت و سنگین نمایش داشته باشند.
 
وی در پایان با اشاره به کیمیا گفت: امیدوارم کیمیا که جزء کودکان با استعداد ماست دچار تحلیل رفتگی، دل زدگی و آسیب‌های جسمانی ذهنی روحی نشود و در آینده شاهد حضور خوب وی در اسکیت باشیم. 

دبیر فدراسیون اسکیت: نگران سلامت کیمیا هستیم
 
علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت نیز گفت: اسکیت سرعت برای کودکان بالای 5 سال طراحی شده است،  کیمیا با  سن کم و عضلات ضعیف روی آن با تعادل کامل می ایستد.
 
وی در ادامه گفت: ما حرکت کیمیا را تحسین میکنیم اما نگران سلامت مفصل ها و عضلات کیمیا هستیم، کیمیا دارای استعداد خوبی است، اما پیشنهاد ما این است که چند سالی صبر کرده و سپس از اسکیت سرعت استفاده نماید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، معضلات ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار