دبیر فدراسیون اسکیت گفت: حضور اسکیت بازان اگرسیو در جمع 15 اسکیت باز برتر جهان رضایت بخش بود.

اسکیت بازان اگرسیو خوش درخشیدندعلیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی اسکیت اگرسیو کشورمان که برای نخستین بار در رقابت های جهانی اسکیت این لاین استانت به میزبانی مالزی شرکت کرده بود در جمع 15 اسکیت باز برتر جهان قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت: در این مسابقات که 3 اسکیت باز اگری سیو کشورمان اردشیر قوانلوپور، علیرضا ارزانلو و محسن اسکندری حضور داشتند، موفق شدند تا در این رشته مهیج و پرهیجان نام خود را جزء 15 نفر برتر اسکیت اگری سیو جهان ثبت نماید.
 
اردشیر قوانلوپور موفق به کسب عنوان یازدهم و محسن اسکندری نیز در جایگاه پانزدهم مسابقات جهانی مالزی ایستادند.
 
همچنین علیرضا ارزانلو نیز به مقام هفدهم دست یافت.
 
دبیر فدراسیون اسکیت خاطرنشان کرد: اسکیت بازان کشورمان برای نخستین بار در مسابقات جهانی اگری سیو شرکت کردند و بسیار خوش درخشیدند، چرا که اسکیت اگری سیو دارای رنکینگ است و کسب این نتایج برای ما بسیار حائز اهمیت است.
 
وی تصریح کرد: در این رشته که فقط آقایان حضور دارند به علت مشکل بودن و مهارت های خاص خود بانوان کشورمان نمی‌توانند در این رشته حضور داشته باشند.
 
نصیری ادامه داد: پس از بازگشت تیم ملی اسکیت اگرسیو از این مسابقات، تیم ملی این رشته را برای حضور در رقابت های آسیایی 2016 که هنوز مشخص نیست کدام یک از کشورهای چین یا هند میزبان باشند، آماده می کنیم.
 
همچنین در نظر داریم برای پیشرفت و آمادگی بیشتر تیم از مربی خارجی نیز در کنار 2 مربی تیم ملی کشورمان حمیدرضا ریاحی استفاده نماییم، در این رشته مهیج مربیانی از تایلند، آمریکا، ایتالیا مورد بررسی قرار می دهیم و با نظر و مشورت کمیته فنی، دعوت از مربی صورت می پذیرد.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم پس از این نیز شاهد درخشش و پیشرفت اسکیت بازان سایر رشته‌ها نیز باشیم.
 
انتهای پیام/
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: نصیری ، اگرسیو ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار