دبیر فدراسیون اسکیت گفت: رقابت های اسکیت بازان در رشته های مختلف جهت انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

مدعیان اسکیت باز به رقابت می پردازندعلیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های اسکیت بازان جهت انتخابی تیم ملی اسکیت در رشته های سرعت، فری استایل و هنری طی روزهای 17و 18 اردیبهشت ماه برگزار میشود.
 
وی افزود: مسابقات دسته جات آزادی اسکیت هنری در تمامی رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان در سالن گلستان شهرک غرب برگزار می شود.
 
همچنین مسابقات فری استایل به صورت دسته جات آزاد با حضور اسکیت بازان از سراسر کشور زیر نظر کمیته فنی فدراسیون در نجف آباد اصفهان به جهت ستاره یابی و انتخابی تیم ملی فری استایل انجام می شود.
 
 
دبیر فدراسیون در ادامه خاطر نشان کرد: سعی داریم تا پایان تابستان 94 تمامی رقابتهای انتخابی تیم ملی و استعدادیابی در رشته های مختلف اسکیت انجام و طبق برنامه ریزی های کمیته فنی پیش رویم و در رقابت های بین‌المللی حضور یابیم.
 
وی از مسابقات دسته جات آزاد سرعت نیز خبر داد و گفت: مسابقات دسته‌جات آزاد سرعت نیز طی روزهای پنج شنبه و جمعه 17 و 18 اردیبهشت ماه در محل مجموعه ورزشی اسکیت شیان تهران در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار میشود که این مسابقات نیز جهت استعدادیابی و انتخابی تیم ملی می باشد، در پایان نفرات اول تا سوم هر رده سنی انتخابی و به همراه 7 اسکیت باز تیم ملی که در مسابقات آسیایی سرعت سال گذشته در چین به مقام سومی دست یابند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، اسکیت ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار