فریبا محمد‌یان گفت: استعداد‌یابی را تنها به حضور افراد در مسابقات قهرمانی منتهی نمی‌دانیم و از ستاره‌ها استقبال می‌کنیم.

فریبا محمد‌یان،رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،گفت: بر اساس تقویم ورزشی که در اسفند ماه93 تصویب شد برنامه‌های سال 94 فدراسیون اسکیت را با کیفیت و دقت بیشتری برگزار می‌کنیم.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه مسابقات دسته جات آزاد در رشته‌های مختلف رولی را برگزار کرده و طبق رویکرد، ورزشکاران نخبه را وارد دروازه اسکیت می‌کنیم.

محمد‌یان خاطر نشان کرد: مسابقات دسته‌جات آزاد فری استایل روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه با حضور سراسر کشور در نجف آباد اصفهان برگزار می‌شود که در نظر داریم که افراد تک ستاره را شناسایی و از آنها غافل نشویم.

رئیس فدراسیون در ادامه افزود: یکی از اهداف بزرگ فدراسیون اسکیت این است که در آسیا سر آمد باشیم،و در رویدادهای مهم هم چون قهرمانی آسیا که از اهمیت زیاد برای برخوردار است خوش بدرخشیم. سال گذشته که شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در چین برگزار شد، کاروان اسکیت کشورمان 2 مدال نقره و 2مدال برنز کسب کرد، در رشته این لاین هاکی به مقام چهارمی دست یافت که انتظار‌اتمان برآورده نشد.

محمد‌یان در ادامه گفت: ما امیدواریم با توجه برگزاری اردوهای تدارکا‌تی و انتخابی‌های تیم ملی، به هدف اصلی که شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2017در رشته رولر اسکیت است نزدیک‌تر شویم.

محمد‌یان در رابطه با مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی این لاین هاکی در تیر ماه در آرژانتین، رقاب‌ت‌های اسکیت سرعت شهریور ماه در تایوان و مسابقات جهانی اگری سیووبرد در مهر ماه در ترکیه در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود. به شرطی تیم‌ها را اعزام می‌کنیم که اسکیت بازان از حداقل‌های کمیته فنی عبور کرده و رکورد مورد نظر را در اردوها به دست آوردند، در غیر این صورت ترجیح می دهیم به جای اعزام و حضور در مسابقات جهانی، جهت آمادگی بیشتر و بهتر اسکیت بازان،اردوهای تدارکاتی بیشتر کنیم که برای شرکت در هفدهمین دوره مسابقات آسیایی را با قدرت بیشتر شرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: از اهداف وزارت ورزش تبعیت می‌کنیم، و کمک‌های این وزارت خانه را قابل قبول و منطقی می‌دانیم.

محمد‌یان در پایان خاطر نشان کرد: طبق خواسته وزارت ورزش جهت درآمد زایی برخی رشته‌های ورزشی،ما نیز در اسکیت این برنامه  را اجرایی می‌نمایئم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار